CZ-EN (LELKOVADLO)

  • Prekladatelsky servis
    Message 1 of 10 , Oct 5, 2011
      Zdrav�m,

      delame s rodilym mluvcim na prekladu nejakych turistickych materialu a mame
      tam "lelkovadlo". Kolega navrhuje "recreation area", coz mi nepripada jako
      dostacujici a hlavne to podle me nevyjadruje smysl te veci. Nem� nekdo
      nejaky napad?

      Tady je popsano, co je tim vlastne mineno:
      http://www.lelekovicko.wbs.cz/Jine_stavby.html

      Predem diky

      Iveta

    • Melvyn
      Message 2 of 10 , Oct 5, 2011
        This is quite obviously a dawdlery. When you feel the dawdles coming on, all you have to do is stand in the dawdlery and lean against a dawdler until all the daws have flown away and you have been totally undawdled.

        --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Prekladatelsky servis" <preklady@...> wrote:

        > Zdravím,
        >

        > delame s rodilym mluvcim na prekladu nejakych turistickych materialu a mame
        > tam "lelkovadlo". Kolega navrhuje "recreation area", coz mi nepripada jako
        > dostacujici a hlavne to podle me nevyjadruje smysl te veci. Nemá nekdo
        > nejaky napad?
        >
        > Tady je popsano, co je tim vlastne mineno:
        > http://www.lelekovicko.wbs.cz/Jine_stavby.html
        >

        > Predem diky
        >
        > Iveta

      • Prekladatelsky servis
        Message 3 of 10 , Oct 5, 2011
          It' one of the expressions I tried but Googgle didn't give any single hit
          for "dawdlery".

          Iveta

          _____

          --- In Czechlist@yahoogroups.com <mailto:Czechlist%40yahoogroups.com> ,
          "Prekladatelsky servis" <preklady@...> wrote:

          > Zdrav�m,
          >

          > delame s rodilym mluvcim na prekladu nejakych turistickych materialu a
          mame
          > tam "lelkovadlo". Kolega navrhuje "recreation area", coz mi nepripada jako
          > dostacujici a hlavne to podle me nevyjadruje smysl te veci. Nem� nekdo
          > nejaky napad?
          >
          > Tady je popsano, co je tim vlastne mineno:
          > http://www.lelekovicko.wbs.cz/Jine_stavby.html
          >

          > Predem diky
          >
          > Iveta

        • Melvyn
          Message 4 of 10 , Oct 5, 2011
            --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Prekladatelsky servis" <preklady@...> wrote:

            > It' one of the expressions I tried but Googgle didn't give any single hit
            > for "dawdlery".

            Dawdleries are all a bit hush hush, you understand. FBI, Wilhelm Reich and all that. Still, if you give your computer a good shake, Iveta, and try again you will get 22 hits, many from China.

            As for daws:
            Daw, first attested in the 15th century, is conjectured by the Oxford English Dictionary to be derived from an unattested Old English *dawe, citing cognates in Old High German tāha, Middle High German tāhe, tāchele, and modern German Dahle, Dohle, and dialectal Tach, Dähi, Däche, Dacha.
            http://en.wikipedia.org/wiki/Jackdaw

            Message 5 of 10 , Oct 5, 2011
              > It' one of the expressions I tried but Googgle didn't give any single
              hit for "dawdlery".

              Hey Iveta, that's good, isn't it. I guess "Lelkovadlo" is also a coined
              term. I'm amazed how many websites use it but I suppose they all refer
              to the one you're dealing with...

              Message 6 of 10 , Oct 6, 2011
                Ahoj!

                Kupujete n�kdo tento produkt a nevite prosim o nejake moznosti lepsi ceny?

                Diky.

                Pepek

              • Josef Hlavac
                Message 7 of 10 , Oct 6, 2011
                  Na proz pravidelne probihaji "group buy" se slevou v radu desitek
                  procent, ale prave (minuly tyden) jsi jednu velkou akci zmeskal...

                  Ale mozna staci trochu zatlacit na jejich obchodniky.

                  J.

                  On 6.10.2011 10:55, "tropen" wrote:
                  > Ahoj!
                  >
                  > Kupujete nekdo tento produkt a nevite prosim o nejake moznosti lepsi ceny?
                  >

                  > Diky.
                  >
                  > Pepek

                • tropen
                  Message 8 of 10 , Oct 6, 2011
                    Pepo uz to vidim - 40% off.

                    To mi opravdu uniklo. Kdyby se jeste neco takoveho objevilo tak to tu prosim
                    nekdo hodte.

                    Na proz pravidelne probihaji "group buy" se slevou v radu desitek
                    procent, ale prave (minuly tyden) jsi jednu velkou akci zmeskal...

                    Ale mozna staci trochu zatlacit na jejich obchodniky.

                    J.

                    On 6.10.2011 10:55, "tropen" wrote:
                    > Ahoj!
                    >
                    > Kupujete nekdo tento produkt a nevite prosim o nejake moznosti lepsi ceny?
                    >

                    > Diky.
                    >
                    > Pepek

                  • Prekladatelsky servis
                    Message 9 of 10 , Oct 6, 2011
                      Melvyn and Jirka,

                      thanks for your support.

                      Iveta

                      _____

                      > It' one of the expressions I tried but Googgle didn't give any single hit
                      > for "dawdlery".

                      Dawdleries are all a bit hush hush, you understand. FBI, Wilhelm Reich and
                      all that. Still, if you give your computer a good shake, Iveta, and try
                      again you will get 22 hits, many from China.

                      As for daws:
                      Daw, first attested in the 15th century, is conjectured by the Oxford
                      English Dictionary to be derived from an unattested Old English *dawe,
                      citing cognates in Old High German tāha, Middle High German tāhe,
                      tāchele, and modern German Dahle, Dohle, and dialectal Tach, D�hi,
                      D�che, Dacha.
                      http://en.wikipedia.org/wiki/Jackdaw

                    • Milan
                      Message 10 of 10 , Oct 6, 2011
                        Ja sice skolim Wordfast (Classic + Pro + Anywhere), presto nabizim
                        odkaz i na ceskou konkurenci s Trados Studio 2011

                        http://www.tradosy.cz/index.php/cenik-freelance

                        Milan
                        PS: Nekupuji.