Re: [Czechlist] TERM EN>CZ: with a twist

    Message 1 of 78 , Sep 6, 2011
      Jojo, ti jsou nejlepsi. Zvlast pokud vubec neumeji cesky...

    • czechlist@czechlist.org
      Message 78 of 78 , Sep 11, 2011
        Zdravim vespolek,

        prosim o info od ostatnich, jestli vam nize citovany mail od Karla
        Tatranskeho prisel v poradku, nebo rozhozene. Odpovidejte prosim
        soukrome na muj mail, joe@....

        (A jeste test cestiny v tomto mailu: Příliš žluťoučký kůň úpěl ďábelské
        ódy. -- tohle je OK, nebo taky rozhozene?)

        Diky,
        Pepa Hlavac