Re: [Czechlist] Tydlifoun

  • Karel Tatransky
    Message 1 of 78 , Aug 31, 2011
      Zdravim, Jozine,
      jako hlavni telefon pouzivam iPhone, vesmes vyhovuje. Tyden jsem zkousel Dell Venue Pro (ma HW klavesnici a system Windows Phone 7) a jako pracovni telefon se mi tuze libil. Dobrou (na Dellu vynikajici) integraci s Outlookem zajisti na obou krabickach Office 365 - www.office365.com.
      Roboform na iPhonu s mensimi vyhradami bezi, na Dellu s Windows Phone 7 nikoli (jeden z duvodu, proc jsem se nakonec vratil zpet k jablecnemu telefonu).
      Prohlizeni na iPhone dobre zvladaji Docs To Go, na WP7 integrovany Office, ale na vsech smartphonech to vzdy bude naprosta nouzovka. FTP na telefonu nepouzivam. PDF umi oba, GPS taky.
      Cenove je bohuzel iPhone mimo uvedeny rozpocet, telefony s WP7 jsou naopak cenove velmi dole (Dell ale nesmite kupovat v ceske distribuci, nybrz na nemeckem eBayi).
      Doufam, ze jsem pomohl.
      Karel Tatransky

      Message 78 of 78 , Sep 11, 2011
        Zdravim vespolek,

        prosim o info od ostatnich, jestli vam nize citovany mail od Karla
        Tatranskeho prisel v poradku, nebo rozhozene. Odpovidejte prosim
        soukrome na muj mail, joe@....

        (A jeste test cestiny v tomto mailu: Příliš žluťoučký kůň úpěl ďábelské
        ódy. -- tohle je OK, nebo taky rozhozene?)

        Diky,
        Pepa Hlavac