Jak jsem se stal obeti policejniho natlaku...

  • Ross Hedvicek by way of Michael Grant
    Message 1 of 1 , Jan 2, 2001
      Preju vam vsechno nejlepsi do Noveho roku 2001.
      ++++++
      ------------

      Ne, tohle se nestalo nekde v daleke zemi za oceanem, kde bych treba
      byl demonstrovat proti globalismu a dostal od mistnich policajtu pres
      hubu, nebo mne vyhodili z okna ani jsem nikde neprotestoval proti
      jmenovani reditele televize, ze jako mam radsi jednoho estebaka,
      kteryho uz znam nez toho noveho estebaka, ktereho jeste neznam. Tohle
      se stalo v civilizovane zemi, tady doma, na Floride...

      To si to jako kazde rano sinu po I-75 South a na exitu 22 zacina
      zkratka do centra mesta, ktera se jmenuje Six Miles Trail, protoze je
      dlouha presne tech sest mil. Mirnounce se to krouti, takze vidite jen
      po dalsi zatacku, ale je to rovne a siroke a da se tam jet solidne
      rychle.

      A prijedu k prvni mili a tam stoji novy billboard, ktery hlasa, kolik
      se plati za prekroceni rychlosti, o 10 mil nad limit 50 dolaru, o 20
      mil nad limit 100 dolaru a tak dale. Smankote, pomyslel jsem si, to
      nas tady budou zase terorizovat kvuli rychlosti? To uz bude jak v
      Cesku! Limit tam byl 55 mph.

      Prijedu ke golfovemu hristi a uz zdalky vidim, ze tam na kraji cesty
      stoji ten svetelny billboard na tom malem vozejcku, co pouzivaji na
      dalnicich na svetelne vzkazy, kdyz se neco opravuje a neco na nem
      sviti. Policajtske auto nikde v dohledu a tak pokracuji stejnou
      rychlosti a mzouram pres bryle, abych precetl, co to tam je napsane.
      Prijedu k tomu bliz, rozmazana pismenka se zaostrila a ja na tom
      svetelnem billboardu ctu: "YOUR SPEED IS 78.6 MPH" (vase rychlost je
      78.6 mil za hodinu) - nejen brada, ale i noha mi okamzite spadla z
      plynoveho pedalu, usta pronesla radu kritickych invektiv v nekolika
      jazycich.

      Cumim jak vejr na vsechny strany, predepsanou rychlosti se sinu dal -
      a policajti nikde! Kde jsou schovani? Co je tohle za blafak? A za
      dalsi zatackou, tak aby nebyly videt od toho predchoziho billboardu
      stoji dalsi dva svetelne vozejky kousek za sebou a ten prvni pravil
      "LEGAL SPEED IS 55 MPH" (povolena rychlost je 55 mil za hodinu), jako
      kdyby mi to ted uz nebylo taky jasne a ten druhy pravil jednoduse
      "WELL???" - Well neni oznameni, ze je tam studna, to je tezko
      prelozitelne slovo, ktere by v teto situaci znamenalo asi zdvorile
      ponouknuti "Tak co udelas, lumpe?"...

      Uz jsem se loucil se 150 dolary, kdyz v tom jsem v dalce uvidel dalsi
      dva svetelne ukazatele. Prvni toho tam mel hodne napsaneho, zpomalil
      jsem a cetl "YOU WILL NOT BE FINED TODAY, BUT YOU CAN DONATE AMOUNT
      OF YOUR FINE TO CHARITY! STOP AT A RED STAND AND DONATE NOW!" (Dneska
      pokutu nedostanete, ale muzete stejnou castku venovat na dobrocinne
      ucely. Zastavte u cerveneho stanku a zaplatte ted hned!) A bylo jasno
      odkud tohle mohlo prijit. Serif naseho okresu, John McDougall je
      byvaly frantiskansky mnich, ktere prestalo bavit byt mnichem a stal
      se serifem, ale ocividne v nem cosi zustalo. Uplne jasne to bylo az u
      posledniho svetelneho billboardu, ktery stal kousek pred cervenym
      stankem. Napis na nem jen svitil, ale jakoby kricel: "NO??? FOR
      PETE'S SAKE - IT'S CHRISTMAS!!!" (Nee? Propanajana - vzdyt jsou
      Vanoce!")

      Zastavil jsem a taky dobrovolne prispel na dobrocinne ucely.
      Potvrzeni pro danovy urad jsem si taky vzal. Na celem Six Miles Trail
      nestalo jedine policajtske auto.

      Preju vam vsechno nejlepsi do Noveho roku 2001.

      Rosta

      --------
      UNSUBSCRIBE ROSS-HEDVICEK in the body of text).

      -