Re: [Czechlist] CS-EN: prisazena svitidla

  • Gerald Turner
    Message 1 of 12 , Aug 1, 2011
      Embedded lighting/lights

      Gerry
      2011/8/1 Prekladatelsky servis <preklady@...>

      > Zdravim
      >
      > hledam anglicky ekvivalent pro "prisazena svitidla". Vim, co to je, ale
      > zatím se mi nedari vygooglovat nejaky ekvivalentni termin v anglictine.
      > Nesetkal se s tim nahodou uz nekdo?
      >

      > Predem diky
      >
      > Iveta

      7 Old Shoreham Road
      Brighton
      Sussex
      BN1 5DQ
      U.K.

      Tel/fax: ++ 44 1273208484

      To see a World in a Grain of Sand
      And a Heaven in a Wild Flower,
      Hold Infinity in the palm of your hand
      And Eternity in an hour.

    • Prekladatelsky servis
      Message 2 of 12 , Aug 1, 2011
        obavam se, ze "embedded" znamena "zapustena" (nekde jsem myslim videla i
        "recessed"), coz prisazena svitidla nejsou. Nebo se mylim?

        _____

        Message 3 of 12 , Aug 1, 2011
          Nebyly by embedded nahodou vestavena/podhledova???

          Ani jsem netusil, ze existuje kategorie prisazenych... Iveto zadej si
          par modelu z tech, co jsou v dane kategorii do Google (jen cisla nebo
          nazvy modelu, ne ceska slova) a dostanes se jiste do patricne kategorie
          nejakeho anglicky (skutecne anglicky) mluviciho eShopu...

          Message 4 of 12 , Aug 1, 2011
            Jo a kdybych si mel tipnout, tak neco jako surface-mounted??

            http://www.google.cz/search?q=surface+mounted+lights&hl=cs&rlz=1B3GGLL_csCZ365CZ366&prmd=ivns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=KLQ2TqS9Mo_3sgaj4MG6Ag&ved=0CEcQsAQ&biw=963&bih=681

> [...]
            >kategorie
            >nejakeho anglicky (skutecne anglicky) mluviciho eShopu...

          • Gerald Turner
            Message 5 of 12 , Aug 1, 2011
              Take a look at any online lighting dealers, and you'll see images plus
              descriptions e.g.
              http://www.alibaba.com/products/embedded_lighting/--39050502.html Perhaps
              Matej's right, but you should find what you're looking for there.

              Message 6 of 12 , Aug 1, 2011
                Ahoj,
                je to zcela určitě ceiling flush mount lighting (fittings). Stačí zadat do
                gOoglu

                sarka

                Message 7 of 12 , Aug 1, 2011
                  Flush mounted by byly v urovni stropu, tedy asi zase ta vestavena (?),
                  tohle je ale na povrchu, ne v urovni povrchu (a couha to ven...)

                  Surface mounted na Google i v obchodech taky existuje, i kdyz na tom
                  netrvam... asi si ty kategorie vsichni vymysli, jak je napadne, ale
                  urcite budou existovat nejake, na kterych se shodne vice
                  obchopdniku/vyrobcu - a ty bych pouzil..

                  Message 8 of 12 , Aug 1, 2011
                    Matěji, podívej se na anglciké webové stránky a uvidíš, že je to flush moun
                    - to znamená, že je těleso přisazeno přímo na strop.

                    sarka

                    >je to zcela určitě ceiling flush mount lighting (fittings). Stačí
                    >zadat do
                    >gOoglu
                    >
                    >sarka

                  • Gerald Turner
                    Message 9 of 12 , Aug 1, 2011
                      Souhlasím

                      Message 10 of 12 , Aug 1, 2011
                        podle toho, co mi strycek google nasel po zadani flush mount lighting, je to
                        asi ono. Jen bych vynechala "ceiling", protoze prisazena svetla mohou b�t i
                        nastenna.

                        Kazdopadne moc dekuji.

                        Iveta

                        _____

                        Message 11 of 12 , Aug 1, 2011
                          Tak se hned necerti, Sarko,

                          ja teda stojim opraven (I stand corrected) - mas pravdu, ze u svetel se
                          flush kupodivu zvrhlo v tenhle vyznam:
                          http://www.google.cz/search?hl=cs&q=Flush+mounted&rlz=1B3GGLL_csCZ365CZ366&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1064&bih=621#um=1&hl=cs&rlz=1B3GGLL_csCZ365CZ366&tbm=isch&sa=1&q=Flush+mounted+lights&pbx=1&oq=Flush+mounted+lights&aq=f&aqi=g-L2&aql=&gs_sm=e&gs_upl=7066l8409l0l8758l7l6l0l1l1l0l1023l2944l5-2.1.1l4l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=57969920b61fe646&biw=1064&bih=621

                          ... ja jsem vychazel z toho, co je podle me v ENG obvykle v jinych
                          technickych oborech - delal jsem na stavbach a i jinak (na lodich,
                          letadlech a ja nevim kde jeste) 'flush' vzdycky znamena, ze je neco
                          zapustene a ze povrch je v jedne rovine s povrchem okoli... viz:

                          http://www.google.cz/search?hl=cs&q=Flush+mounted&rlz=1B3GGLL_csCZ365CZ366&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1064&bih=621

                          to je zvlastni, ze kdyz se tam prida zrovna osvetleni, tak to najednou
                          funguje jinak - a tady (obecne) je to vsechno univerzalne stejne (v
                          rovine...), teda krome toho plamenneho svetla na konci prvniho radku :)

                          Tak se omlouvam za mystifikaci... ja jen mudroval z hlavy a daval tipy
                          na dalsi postup a timhle jsem si z predchozi praxe byl docela jistej a
                          ono ne :)

                          > Matěji, podívej se na anglciké webové stránky a uvidíš, že je to
                          >flush moun
                          >- to znamená, že je těleso přisazeno přímo na strop.
                          >
                          >sarka

                          >>> Brighton