CS-EN: prisazena svitidla

  • Prekladatelsky servis
    Message 1 of 12 , Aug 1, 2011
      Zdravim

      hledam anglicky ekvivalent pro "prisazena svitidla". Vim, co to je, ale
      zat�m se mi nedari vygooglovat nejaky ekvivalentni termin v anglictine.
      Nesetkal se s tim nahodou uz nekdo?

      Predem diky

      Iveta

    • Gerald Turner
      Message 2 of 12 , Aug 1, 2011
        Embedded lighting/lights

        Gerry
        2011/8/1 Prekladatelsky servis <preklady@...>

> [...]
        >
        > hledam anglicky ekvivalent pro "prisazena svitidla". Vim, co to je, ale
        > zatím se mi nedari vygooglovat nejaky ekvivalentni termin v anglictine.

        7 Old Shoreham Road
        Brighton
        Sussex
        BN1 5DQ
        U.K.

        Tel/fax: ++ 44 1273208484

        To see a World in a Grain of Sand
        And a Heaven in a Wild Flower,
        Hold Infinity in the palm of your hand
        And Eternity in an hour.

      • Prekladatelsky servis
        Message 3 of 12 , Aug 1, 2011
          obavam se, ze "embedded" znamena "zapustena" (nekde jsem myslim videla i
          "recessed"), coz prisazena svitidla nejsou. Nebo se mylim?

          _____

          Message 4 of 12 , Aug 1, 2011
            Nebyly by embedded nahodou vestavena/podhledova???

            Ani jsem netusil, ze existuje kategorie prisazenych... Iveto zadej si
            par modelu z tech, co jsou v dane kategorii do Google (jen cisla nebo
            nazvy modelu, ne ceska slova) a dostanes se jiste do patricne kategorie
            nejakeho anglicky (skutecne anglicky) mluviciho eShopu...

            Message 5 of 12 , Aug 1, 2011
              Jo a kdybych si mel tipnout, tak neco jako surface-mounted??

              http://www.google.cz/search?q=surface+mounted+lights&hl=cs&rlz=1B3GGLL_csCZ365CZ366&prmd=ivns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=KLQ2TqS9Mo_3sgaj4MG6Ag&ved=0CEcQsAQ&biw=963&bih=681

> [...]
              >kategorie
              >nejakeho anglicky (skutecne anglicky) mluviciho eShopu...

            • Gerald Turner
              Message 6 of 12 , Aug 1, 2011
                Take a look at any online lighting dealers, and you'll see images plus
                descriptions e.g.
                http://www.alibaba.com/products/embedded_lighting/--39050502.html Perhaps
                Matej's right, but you should find what you're looking for there.

                Message 7 of 12 , Aug 1, 2011
                  Ahoj,
                  je to zcela určitě ceiling flush mount lighting (fittings). Stačí zadat do
                  gOoglu

                  sarka

                  Message 8 of 12 , Aug 1, 2011
                    Flush mounted by byly v urovni stropu, tedy asi zase ta vestavena (?),
                    tohle je ale na povrchu, ne v urovni povrchu (a couha to ven...)

                    Surface mounted na Google i v obchodech taky existuje, i kdyz na tom
                    netrvam... asi si ty kategorie vsichni vymysli, jak je napadne, ale
                    urcite budou existovat nejake, na kterych se shodne vice
                    obchopdniku/vyrobcu - a ty bych pouzil..

                    Message 9 of 12 , Aug 1, 2011
                      Matěji, podívej se na anglciké webové stránky a uvidíš, že je to flush moun
                      - to znamená, že je těleso přisazeno přímo na strop.

                      sarka

                      >je to zcela určitě ceiling flush mount lighting (fittings). Stačí
                      >zadat do
                      >gOoglu
                      >
                      >sarka

                    • Gerald Turner
                      Message 10 of 12 , Aug 1, 2011
                        Souhlasím

                        Message 11 of 12 , Aug 1, 2011
                          podle toho, co mi strycek google nasel po zadani flush mount lighting, je to
                          asi ono. Jen bych vynechala "ceiling", protoze prisazena svetla mohou b�t i
                          nastenna.

                          Kazdopadne moc dekuji.

                          Iveta

                          _____

                          Message 12 of 12 , Aug 1, 2011
                            Tak se hned necerti, Sarko,

                            ja teda stojim opraven (I stand corrected) - mas pravdu, ze u svetel se
                            flush kupodivu zvrhlo v tenhle vyznam:
                            http://www.google.cz/search?hl=cs&q=Flush+mounted&rlz=1B3GGLL_csCZ365CZ366&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1064&bih=621#um=1&hl=cs&rlz=1B3GGLL_csCZ365CZ366&tbm=isch&sa=1&q=Flush+mounted+lights&pbx=1&oq=Flush+mounted+lights&aq=f&aqi=g-L2&aql=&gs_sm=e&gs_upl=7066l8409l0l8758l7l6l0l1l1l0l1023l2944l5-2.1.1l4l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=57969920b61fe646&biw=1064&bih=621

                            ... ja jsem vychazel z toho, co je podle me v ENG obvykle v jinych
                            technickych oborech - delal jsem na stavbach a i jinak (na lodich,
                            letadlech a ja nevim kde jeste) 'flush' vzdycky znamena, ze je neco
                            zapustene a ze povrch je v jedne rovine s povrchem okoli... viz:

                            http://www.google.cz/search?hl=cs&q=Flush+mounted&rlz=1B3GGLL_csCZ365CZ366&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1064&bih=621

                            to je zvlastni, ze kdyz se tam prida zrovna osvetleni, tak to najednou
                            funguje jinak - a tady (obecne) je to vsechno univerzalne stejne (v
                            rovine...), teda krome toho plamenneho svetla na konci prvniho radku :)

                            Tak se omlouvam za mystifikaci... ja jen mudroval z hlavy a daval tipy
                            na dalsi postup a timhle jsem si z predchozi praxe byl docela jistej a
                            ono ne :)

                            > Matěji, podívej se na anglciké webové stránky a uvidíš, že je to
                            >flush moun
                            >- to znamená, že je těleso přisazeno přímo na strop.
                            >
                            >sarka

                            >>> Brighton