Re. Pynsent

  • Petr Adamek
    Message 1 of 1 , Jan 1, 2001
      Zlobi mne pocitac, takze se mi nepodarilo se do Lidovek dostat, abych si to precetl cele, ale z toho, co Melvyn pretiskl, mam pocit, ze se Pynsent vyziva v tom, jak je chytry a jak ty Cechy stira. Pripomina mi naseho Jana Rejzka, ten je take nejchytrejsi na svete. Samozrejme v leccem ma Pynsent pravdu, ale my skutecne nejsme po 40 letech komunismu v jednoduche situaci. Ono je hrozne lehke kritizovat Cechy ze zeme, ktera ma za sebou vice nez 1000-lety jednosmerny vyvoj.
      Pokud jde o "verejnopravni", myslim, ze "public" je asi skutecne nejlepsi, ale nejsikovnejsi by bylo se podivat, co je BBC, protoze my porad tvrdime. ze CT budujeme po vzoru BBC.
      Zdravi Petr