Vsechny nastroje zadarmo

  • Milan
    Message 1 of 1 , Jul 21, 2011
      Prezentace prekladu z anglictiny a z arabstiny do cestiny

      http://www.condak.net/cat_other/omegat/2011-07-21/cs/00.html

      Glosare: Microsoft jsem stah z webu
      Extrakce terminologie: AntConc jsem stahl z webu
      Preklad jednoslovne terminologie: prekladac Google
      Prirazeni cizi terminologie a strojoveho prekladu: LF-Aligner
      Data pro glosare a TMX: zkopiroval jsem z webu
      Kompilator na vytvoreni slovnikovych dat jsem stahl z webu
      TMX: jsem vytvoril pomoci LF-Aligneru

      CAT: predchozi verze OmegaT (nyni je 2.3); propojeni dat a prekladani pomoci
      projektu.

      Dobre rano,
      preji z Ostravy

      Milan