Re[2]: [Czechlist] MS Office Annotations

    Message 1 of 7 , Jul 21, 2011
      Ten muj manual psal (ani ne prekladal, asi rovnou psal v ENG) nejaky
      Cech, nektere vety vubec nedavaji smysl... je to interaktivni tabule,
      na kterou se promita desktop a zaroven je dotykova, da se na ni rukou
      psat atd... tady v te casti neni zadny kontext, ale pokud tomu dobre
      rozumim, jde tam o to, ze pod Win 7/Vistou lze primo v dokumentech
      office nastavovat druh cary i vlastnosti psani textu (rucniho).... ale
      poznamky/komentare taky - mam tam jen dva screenshoty, na kterych je
      oboji..

      Nejak jsem to zasmodrchal, ta veta tam vubec nedavala smysl...

      Na jednom z tech screenshotu bylo menu/panel 'nastroje rukopisu' (coz
      souviselo s temi nastavenimi per a car atd.), tak jsem pouzil to aby to
      aspon sedelo k tem obrazkum .. nevim, kde ten zoufalec vzal ty anotace..

      Diky obema

      Matej