Re: [Czechlist] jump starter

    Message 1 of 3 , Jul 9, 2011
      dík Mateji, uz je mi to jasné

      sarka

      -------Original Message-------

      From: Matej Klimes
      Date: 07/08/11 20:44:44
      To: Czechlist@yahoogroups.com
      Subject: Re: [Czechlist] jump starter

      'To jump start' je pouzit k nastartovani motoru takove ty slahouny, co
      se pripoji na baterii jineho auta (prenesene i slahouny od startovaciho
      zdroje), to asi vis..

      Mam doma takovoiu velkou bednu, co jednak nabiji baterie a druhak, kdyz
      se prepne do rezimu start, da motoru dost proudu na nastartovani...
      jmenuje se to 'startovaci zdroj'... ruzne ekvivalenty, co se pouzivaji
      v letectvi a jinde se tak taky jmenuji..

      Pokud ten tvuj kram funguje jako 'prenosny zdroj energie' (takze
      centrala???) a zaroven jako startovaci zdroj, pouzij oboji, pokud je to
      proste startovaci zdroj (zapojis do zasuvky, on zabzuci a vygeneruje
      potrebny kratkodoby proud), pak pouzij jen startovaci zdroj...

      Matej