Re: [Czechlist] Ceska televize

  • Miroslav Herold
    Message 1 of 2 , Dec 27, 2000
      Ahoj Petre,

      mam vyhodu, ze nejsem rozpolcen. Byt jen cca 5 az 8 procent meho rocniho
      prijmu pochazi ze profese volny novinar, naprosto chapu profesionaly v tomto
      oboru, ze jim jiz zacina oktrojirka smrdet. Ten reditel byla jen ona
      prislovecna posledni kapka. Protest proti kontinualnimu tazeni za navrat
      zglajchsaltovanych medii, ktere jen pely chvalu na rozhodunti velkeho vudce.
      Tentokrat v jinem koutku hrnce vybublala na povrch ona blba nalada, nebo
      rekneme trefneji hluboke znechuceni vudci, jejich hlavni starosti je, zda
      jejich genialni kidy prenasi media pokud mozno v plnem zneni a aby na
      letenske plani meli co nejdrive co nejvetsi pomnik - aby ho vitr nesfouk.
      Maler je v tom, ze velka cast verejnosti toto nechape, a dokonce tomu
      nafukovi za jeho navrh privatizovat CT na uroven dalsiho zdroje sracek typu
      NOVA jeste tleskaji.
      inu kdo chce kam ...
      Nastesti existuji satelity a Internet, takze kdyz k tomu dojde - i kdyz
      doufam, ze nikoli - tak proste emigruji do techto sfer.
      BR
      Mirek
      Ing.Miroslav HEROLD, CSc.

      tlumočník/překladatel/poradenství/volný novinář
      tel.: xx420 2 536549
      mobil: 0606 865870