Re: [Czechlist] Re: ktery CAT misto Tradosu?

  • Milos Prudek
    Message 1 of 64 , Jul 6, 2011
      On Wednesday 29 of June 2011 11:00:12 you wrote:
      > ktery Linux CAT bude snadno pracovat s TTX.

      Tak na tohle odpověď už znám, je to Swordfish. Ten otevře a uloží jakýkoliv
      TTX.

      Je fakt dobrý, ale v Linuxu jsou takové drobné problémy které to kazí:

      - Swordfish zobrazuje tagy buď jen jako čísla (1, 2, 3), nebo jako šílenou změť
      paznaků a escape sekvencí - TagEditor naproti tomu zobrazuje rozumně čitelné
      tagy ve třech stupních podrobnosti. Autor Swordfish to považuje za nevyhnutelné
      a nebude to řešit.
      - program na klávesová makra typu Autohotkey mám ale vyžaduje moc klikání na
      zadání a změnu maker
      - OpenOffice/Libre Office některé docx otevře s tak špatným formátováním že se to
      nedá použít
      - Na OCR je nutné použít Windows (ve virtuálu)
      - Na účetní program je nutné použít Windows (ve virtuálu)

      Když se ty drobnosti sečtou produktivita rychle klesá.

      Takže s memoQ budu spokojeně otevírat jakýkoliv Trados 2006/2007 job? Žádné
      zádrhele?

      --
      Milos Prudek
    • Milos Prudek