dotaz agentura

  • Prekladatelsky servis
    Message 1 of 3 , Jul 6, 2011
      Dobry den,

      ma n�kdo nejake zkusenosti s touto agenturou?

      Mgr. Iveta Pecinkova - PREKLADY, TLUMOCENI
      Interpreting & Translations, Traduzioni - Interpretariato

      GSM: +420 606 742 950
      e-mai: pecinkova@...
      Skype: ivetapecinkova
      www.pecinkova.cz, www.translation-professionals.eu

      *Smluvni dodavatel prekladu pro EU
      *Clenka Jednoty tlumocniku a prekladatelu
      *Clenka Komory soudnich tlumocniku
    • Mgr. Iveta Pecinkova - Preklady&tlumoceni
      Message 2 of 3 , Jan 30, 2014

        Zdravím,

        kontaktovala me agentura Arancho Doc, konkretne jejich pobocka v Rimini. Ma s nimi nebo s nejakou jejich jinou pobockou někdo z vas zkusenosti?

        Predem dekuji

        Iveta

      • Sabina Králová
        Message 3 of 3 , Jan 30, 2014
          Dobry den, Iveto,

          kdysi jsem pracovala pro jejich ceskou pobocku, byli vzdy spolehlivi ohledne placeni. Dost ale tlaci na ceny a i kdyz se pak na mne obratila zahranicni pobocka, chteli abych pracovala za ceske ceny.
          Sabina