LF Aligner

  • Milan
    Message 1 of 7 , Jul 5, 2011
      Dokoncil jsem prvni prezentaci o LF Aligneru:

      http://www.condak.net/tools/align-sentence/lf-aligner/cs/00.html

      Doposud jsem pouzival Hunalign + PlusTools. LF Aligner poskytuje vetsi pohodli s vice funkci. Standardne vytvari TMX pro nacteni do CAT nebo PC Translatoru.

      Jednou z moznosti je vytvaret vicejazycne TMX. OmegaT z ni cte prekladanou dvojici jazyku a pri vyhledavani terminologie zobrazi vsechny jazyky (zkousel jsem jich nejvic 5).

      Program je zdarma a na strane 02 jsou odkazy ke stazeni pro Windows, Mac i Linux.

      S pozdravem,

      Milan
      www.condak.net
    • Milan
      Message 2 of 7 , Jul 21, 2011
        LF Aligner se spousti z prikazoveho radku a program se nikam neinstaluje, pouze nakopíruje.
        To je asi hlavni duvod, proc jsem nedostal zadnou odezvu od èeského prekladatele, ze program pouziva.
        Proto pokracuji ve vytváøeni dalších prezentaci. Tady je prehled prvnich tri:

        1. Typy a umistení prirazovanych souboru - Vytvoreni bitextu a TMX

        http://www.condak.net/tools/align-sentence/lf-aligner/cs/00.html

        2. Prirazovac vet - LF Aligner - Prirazeni anglickeho a ceskeho textu

        http://www.condak.net/tools/align-sentence/lf-align-local/cs/00.html

        3. Prirazovac vet - LF Aligner - Vytvoreni bitextu a TMX
        Prirazeni vice PDF (TXT) do jedne TMX, XLS a HTM
        Info o MemoQ, OmegaT, SDL Trados Studiu 2011

        http://www.condak.net/tools/align-sentence/lf-align3-5/cs/00.html

        S pozdravem,

        Milan

        http://www.condak.net/

        Message 3 of 7 , Jul 21, 2011
          Netusi nekdo, jak se to jmenuje v CZ verzi??
          Veta je
          "Microsoft office Annotations toolbar will be appeared upon the DUAL Touch connected with the your PC"

          (Ja vim..:)

          podle obrazku to vypada, ze tim mysli zalozku "Revize" (ktera je mezi
          'Korespondence' a 'Zobrazeni'), ale nejsem si jisty - muze nekdo
          potvrdit, zda existuje v ENG Office menu/zalozka Annotations??? a co to
          je?

          I kdyz pravda muze jit o uplny vymysl nejakeho chorobneho prekladatele,
          viz. predchozi citace...

          Dik za nazory

          Matej

        • Ing. Jiří Klíma
          Message 4 of 7 , Jul 21, 2011
            Myslim, ze jde o "Komentar", ktery je soucasti panelu nastroju "Revize".

            Jirka

            _____

            Message 5 of 7 , Jul 21, 2011
              Diky Jirko,

              nejak to nedava smysl (pro danou aplikaci), ale jelikoz je original tak
              spatny jak je, nebudu si s tim lamat hlavu..

            • jakub.skrebsky@googlemail.com
              Message 6 of 7 , Jul 21, 2011
                Spise Poznamky, tak to aspon tvrdi ofcialni slovnik Microsoftu.
                http://www.microsoft.com/language/en-us/Search.aspx?sString=Annotations&langID=cs-cz
                <http://www.microsoft.com/language/en-us/Search.aspx?sString=Annotations&langID=cs-cz>

                Kuba

                Message 7 of 7 , Jul 21, 2011
                  Ten muj manual psal (ani ne prekladal, asi rovnou psal v ENG) nejaky
                  Cech, nektere vety vubec nedavaji smysl... je to interaktivni tabule,
                  na kterou se promita desktop a zaroven je dotykova, da se na ni rukou
                  psat atd... tady v te casti neni zadny kontext, ale pokud tomu dobre
                  rozumim, jde tam o to, ze pod Win 7/Vistou lze primo v dokumentech
                  office nastavovat druh cary i vlastnosti psani textu (rucniho).... ale
                  poznamky/komentare taky - mam tam jen dva screenshoty, na kterych je
                  oboji..

                  Nejak jsem to zasmodrchal, ta veta tam vubec nedavala smysl...

                  Na jednom z tech screenshotu bylo menu/panel 'nastroje rukopisu' (coz
                  souviselo s temi nastavenimi per a car atd.), tak jsem pouzil to aby to
                  aspon sedelo k tem obrazkum .. nevim, kde ten zoufalec vzal ty anotace..

                  Diky obema

                  Matej