integral (integral drill bits)

  • Prekladatelsky servis
    Message 1 of 2 , Jun 30, 2011
      Jeste bych mela dotaz na preklad slova "integral" ve spojeni "integral drill
      bits". Obrazky jsem sice nejake nasla, lec nepochopila, co to je:-)

      Predem dekuji.

      Iveta

      Message 2 of 2 , Jun 30, 2011
        V zivote jsem to neslysel, ale pujde asi o rozliseni mezi vrtaky co
        jsou v celku, versus tyc a vymenna korunka zvlast??

        Nasel jsem 'integralni vrtaci tyc', zapatrej v patricnem oboru jestli
        to funguje

        Matej