Re: [Czechlist] pdf from hell

    Message 1 of 21 , Jun 28, 2011
      Abych se priznal, taky nevim :-), ale zkusil bych nejdriv vytisknout
      jako normalni pdf. Kdyz bude stejne mizerne, zkusil bych, co nabizi
      Jamie - udelat screenshot a ulozit jako tiff nebo jpg. Nebo vytisknout
      do formatu MODI - mel bys ho mit, pokud mas instalovanou Office verze
      2003 a vyssi. Tiskne se stejne jako pdf.

      Martin

      Dne 28.6.2011 14:02, Matej Klimes napsal(a):

      > Martine, jak presne dam na pdf printeru vytisknout, aby se to vytisklo
      > jako obrazek??
      >
      > Je to plne pdf, dam print, vyberu tiskarnu pdf printer, ulozi se mi
      > dokument v pdf, ktere je zase plne (ne obrazek) - jak se nastavuje, aby
      > se to ulozilo jako obrazek?
      >
      > Dik

    • James Kirchner
      Message 2 of 21 , Jun 28, 2011
        I wasn't saying to make a screenshot. Acrobat will export into several image formats, and I meant that he should export from Acrobat as an image.

        Jamie

        Message 3 of 21 , Jun 28, 2011
          Jak rika Jamie, asi by to slo ulozit v Acrobatu jako TIFF... ale obavam
          se, ze OCR by pak byl (u tohoto konkretniho souboru) problem, je to ve
          sloupcich a ma to malinka pismenka a obcas obrazce na pozadi, takze by
          to asi bylo spatne..

          Jeste se vynorila jedna moznost - nezavisle na ni prisli Milan Condak a
          Charlie Stanford - vzit ty zkazene znaky a vyhledavat a nahrazovat je -
          ja jsem o tom taky uvazoval, ale prislo mi, ze by to trvalo moc dlouho
          - ma to cca 160 NS a ze by se tim zavedly dalsi chyby... ale je to tak,
          ze ty zkorumpovane znaky jsou konzistentni, takze to jde docela rychle,
          takze to tak udelam..

          Takze zaver je kdyz se vyskytne takhle pitome pdfko, proste to
          zkonvertovat jak to jde a pak opravit chyby...

          Stejne by me ale zajimalo, cim to je, ze jedno ze stovky pdf se chova
          takhle divne..

          Jeste jednou diky vsem

          Matej

          Message 4 of 21 , Jun 28, 2011
            tak to mas stesti - velmi casto to ten sasek Akrobat zmrsi tak, ze
            hackovana pismena zmizi uplne, a pak to nenahradis, i kdyby ses rozkrajel.

            Mam podezreni na ruzne verze Akrobata, nebo soubor pochazejici z
            nejakeho nablyskaneho stroje s ohryzkem na viku. Ale jen podezreni,
            systematicky jsem nepatral.

            M.

            Message 5 of 21 , Jun 28, 2011
              Anyone knows how to return Firefox to two or three versions earlier
              without losing settings, favorites and add-ons??

              I usually click on upgrade to Firefox XX when it pops-up... I've lost
              fingerprint log-on and other add-ons by doing it some time ago, now
              Firefox 5 doesn't support Google toolbar(!)... Has Google done
              something to the Mozilla guys (apart from releasing Chrome) to
              disappear from Firefox's default home page and now not making the
              toolbar compatible with Firefox 5? I'm going back..

              I don't want to uninstall and then install new old version (because it
              would take me days to set everything up) and not sure if I can just
              install an older version and get all the settings and add-ons before I
              uninstall the new one....

              Ohryzek na viku, to je dobry bonmot, Martine...

              Dik za sugestions, jestli nekdo neco takoveho delal..

              Message 6 of 21 , Jun 28, 2011
                Sam si odpovedel:

                http://techdows.com/2011/03/downgrade-firefox-4.html

                ... apparently you can enable Google Toolbar and other incompatible
                add-ons in FFox 5 by editing GT's install file, or by installing
                something called Compatibility Reporter, but you may then need to
                restart Firefox twice each time before using some of those add-ons, or
                something ridiculous like that...

                I think I'll be back to 3.6* and stay there, was getting a bit annoyed
                with all the changes anyway

                Message 7 of 21 , Jun 28, 2011
                  Bylo mu odpovezeno:

                  Dneska rano si moje Panda cervena (tedy Firefox) sama a tise stahla
                  novou verzi Google Lite a tato vesele funguje, aniz bych musel cokoli
                  delat, o downgradu ani nemluve.

                  Martin

                  Message 8 of 21 , Jun 29, 2011
                    V adobe Akrobat prejit na export a vybrat jestli to chces ulozit v JPEG nebo
                    TIFF a cela stranka se prevede na obrazek

                    Message 9 of 21 , Jun 29, 2011
                      No ja potreboval Google Toolbar a taky par dalsich doplnku, na ktere
                      jsem byl zvykly... Google Lite nevim co je, nebudu dal resit, zustanu
                      na 3.6 verzi a je to... komu se chce kazdy tyden menit prohlizec a
                      opravovat vse okolo..

                      Dik

                      >Dneska rano si moje Panda cervena (tedy Firefox) sama a tise stahla
                      >novou verzi Google Lite a tato vesele funguje, aniz bych musel cokoli
> [...]

                    • hpalatin
                      Message 10 of 21 , Jun 29, 2011
                        Jak vytisknout jako obrazek:

                        Adobe Reader - Soubor - Tisknout - Dalsi volby - Tisknout jako obraz.

                        Pokud jsou tam mala pismena, ktera by delala problemy pri OCR, tak bych zkusil vytisknout dokument zvetseny napr. na format A3 (format stranky se nastavuje ve vlastnostech PDF tiskarny). V Readeru je potom potreba vybrat Meritko stranky - Prizpusobit na tisknutelnou plochu.

                        Hynek

                        --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Matej Klimes" <mklimes@...> wrote:

> [...]
                        > a b) format toho Wordu by v tomhle pripade nebyl moc pouzitelny - text
                        > je ve sloupcich a s tim ma tenhle nastroj evidentne problem
                        >
                        > I tak dik, zkusil jsem poslat tem, co se nabidli, ze se na to podivaji,
                        > tak uvidime
                        >
                        > Diky i vsem ostatnim, stale je to otevrene
                        >
                        > Martine, jak presne dam na pdf printeru vytisknout, aby se to vytisklo
                        > jako obrazek??
                        >
                        > Je to plne pdf, dam print, vyberu tiskarnu pdf printer, ulozi se mi
                        > dokument v pdf, ktere je zase plne (ne obrazek) - jak se nastavuje, aby

                      • Prekladatelsky servis
                        Message 11 of 21 , Jun 30, 2011
                          Honzo,
                          diky za inspiraci.