RE: [Czechlist] tax-deductible in 6 years x immediately

  • Prekladatelsky servis
    Message 1 of 6 , Jun 3 4:55 AM
      to me taky napadlo, ale zase mi pripadalo divne, ze by se tak velka polozka
      jako je auto dala do nakladu v plne vysi hned bez dalsich odpisu.

      Iveta

      _____

      Message 2 of 6 , Jun 4 12:28 PM
        Jeste jednou se vracim k tematu,
        diky Hane za odpoved, ale zaroven by me zajimalo, jak to interpretuji rodili
        mluvci.
        TIA
        Iveta

        A neznamena to, ze se ta jedna skupina da do nakladu okamzite
        jednorazove v plne vysi a ta druha se musi odepisovat tech 6 let?

      • Liz Spacilova
        Message 3 of 6 , Jun 5 4:14 AM
          Dobry den,

          nejsem na tuto temu odbornik, ale rozumim tomu tak, ze jedny vydaje jsou ihned odectene z dani, a ty druhe vydaje jsou odectene az po sesti letech (jestli postupnym odpisem v prubehu 6 let nebo jednorazove za 6 let neni jasne).

          HIH

          Liz

          Message 4 of 6 , Jun 11 5:49 AM
            Hanko a Liz,