Re: [Czechlist] tax-deductible in 6 years x immediately

    Message 1 of 6 , Jun 3 4:41 AM
      A neznamena to, ze se ta jedna skupina da do nakladu okamzite
      jednorazove v plne vysi a ta druha se musi odepisovat tech 6 let?
    • Prekladatelsky servis
      Message 2 of 6 , Jun 3 4:55 AM
        to me taky napadlo, ale zase mi pripadalo divne, ze by se tak velka polozka
        jako je auto dala do nakladu v plne vysi hned bez dalsich odpisu.

        Iveta

        _____

        Message 3 of 6 , Jun 4 12:28 PM
          Jeste jednou se vracim k tematu,
          diky Hane za odpoved, ale zaroven by me zajimalo, jak to interpretuji rodili
          mluvci.
          TIA
          Iveta

          A neznamena to, ze se ta jedna skupina da do nakladu okamzite
          jednorazove v plne vysi a ta druha se musi odepisovat tech 6 let?

        • Liz Spacilova
          Message 4 of 6 , Jun 5 4:14 AM
            Dobry den,

            nejsem na tuto temu odbornik, ale rozumim tomu tak, ze jedny vydaje jsou ihned odectene z dani, a ty druhe vydaje jsou odectene az po sesti letech (jestli postupnym odpisem v prubehu 6 let nebo jednorazove za 6 let neni jasne).

            HIH

            Liz

            Message 5 of 6 , Jun 11 5:49 AM
              Hanko a Liz,