[Czechlist] adresa odberatele na fakture

    Message 1 of 5 , May 5, 2011
      Asi jsem ignorant, protoze me ted zaskocila dost elementarni ucetni
      zalezitost. Odberatel mimo Evropskou unii mi napsal at na fakturu uvedu
      jen jeho nazev; nedal mi adresu. Nez ji z nej zacnu pacit, rad bych
      vedel, jestli to je nutne. Vi nekdo, jak presne oznaceni odberatele na
      fakture musi byt?

    • Milan
      Message 2 of 5 , May 6, 2011
        Co na fakturach (v ceskem pravu není faktura definovana):

        http://www.sg-soft.cz/zzz_popisy/zzz_f%5Co_fakturach.htm

        Bezplatna fakturace do tuzemska pro neplatce DPH

        https://www.idoklad.cz/

        Ja na fakturach posilanych ve formatu PDF (tisknu z programu OZO), jako prilohu emailu, uvadim vzdy TAKE emailovou adresu adresata/odberatele.
        V pripade danového dokladu do 10.000 Kc nemusi byt odberatel na danovem dokladu uveden.

        Milan
        www.condak.net
      • Kostas
        Message 3 of 5 , May 8, 2011
          Dal jsem si do google: co má obsahovat faktura, a na prvni pohled je to docela slibna cesta jak se toho rychle dopátrat. Myslim, ze stanoveny obsah faktury je take uveden v lonske diskusi na proz.com tykajici se naseho noveho zarazeni do DPH.

          K.

          Message 4 of 5 , May 9, 2011
            Diky moc za pomoc, Milane, Kostasi...