[Czechlist] adresa odberatele na fakture

    Message 1 of 5 , May 5, 2011
      Asi jsem ignorant, takze me ted zaskocila dost elementarni zalezitost.
      Odberatel mimo Evropskou unii mi napsal at na fakturu uvedu jeho nazev;
      nedal mi adresu. Nez ji z nej zacnu pacit, rad bych vedel, jestli to je
      nutne. Vi nekdo, jak presne oznaceni odberatele na fakture musi byt?

      Message 2 of 5 , May 5, 2011
        Asi jsem ignorant, protoze me ted zaskocila dost elementarni ucetni
        zalezitost. Odberatel mimo Evropskou unii mi napsal at na fakturu uvedu
        jen jeho nazev; nedal mi adresu. Nez ji z nej zacnu pacit, rad bych
        vedel, jestli to je nutne. Vi nekdo, jak presne oznaceni odberatele na
        fakture musi byt?

      • Milan
        Message 3 of 5 , May 6, 2011
          Co na fakturach (v ceskem pravu není faktura definovana):

          http://www.sg-soft.cz/zzz_popisy/zzz_f%5Co_fakturach.htm

          Bezplatna fakturace do tuzemska pro neplatce DPH

          https://www.idoklad.cz/

          Ja na fakturach posilanych ve formatu PDF (tisknu z programu OZO), jako prilohu emailu, uvadim vzdy TAKE emailovou adresu adresata/odberatele.
          V pripade danového dokladu do 10.000 Kc nemusi byt odberatel na danovem dokladu uveden.

          Milan
          www.condak.net
        • Kostas
          Message 4 of 5 , May 8, 2011
            Dal jsem si do google: co má obsahovat faktura, a na prvni pohled je to docela slibna cesta jak se toho rychle dopátrat. Myslim, ze stanoveny obsah faktury je take uveden v lonske diskusi na proz.com tykajici se naseho noveho zarazeni do DPH.

            K.

            Message 5 of 5 , May 9, 2011
              Diky moc za pomoc, Milane, Kostasi...