RE: [Czechlist] Re: Hospoda 12. kvetna 2011 od 18:30

  • Ing. Jiří Klíma
    Message 1 of 12 , May 1, 2011
      Tak to bych mel smulu. Na ten den mi je naorganizovan jiny program. Ale
      jinak si muzu delat co chci, kdyz s tim manzelka souhlasi.

      Jirka

      _____

      Message 2 of 12 , May 1, 2011
        Zdravim,

        ja bohuzel ted ve ctvrtek ani 14. kvetna nemuzu, proto jsem to dal na 12. kvetna a uz s tim hybat nebudu, nebo v tom bude akorat tak zmatek.

        Samozrejme mi bude lito, pokud nekdo nebude moct prijit (prijet), ale to je vzdycky...

        Nastesti se uz brzo uvidime v Rime a dalsi mesic v Berline.

        Tak dobrou a nezapomente se hlasit :-)
        Pavel

        --- In Czechlist@yahoogroups.com, Ing. Jiøí Klíma <jklima@...> wrote:

        > Tak to bych mel smulu. Na ten den mi je naorganizovan jiny program. Ale
        > jinak si muzu delat co chci, kdyz s tim manzelka souhlasi.
        >
        > Jirka
        >

        > _____

      • Liz Spacilova
        Message 3 of 12 , May 2, 2011
          Hi Kostas,

          Thanks for the tip!

          - Liz

          --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Kostas" <kzgafas@...> wrote:

          > Omlouvám se, že jsem se neozval drive, ale 14.5. se kona v Praze pro nas asi zajimava akce Bilingual people, ktera by vas asi take mohla zajimat:
          > http://www.bilingualpeople.cz/

        • Pavel
          Message 4 of 12 , May 2, 2011
            Napadlo me jeste, ze vezmu notebook s nainstalovanym Translation Office 3000, kdyby se nekdo chtel podivat, jak to funguje...
            P.

            Message 5 of 12 , May 3, 2011
              Zdravim,

              takze se sejdeme pristi ctvrtek od 18:30 v hospode U Sadu (www.usadu.cz) jako posledne.