Re: Hospoda 12. kvetna 2011 od 18:30

  • Kostas
    Message 1 of 12 , May 1, 2011
      Omlouvám se, že jsem se neozval drive, ale 14.5. se kona v Praze pro nas asi zajimava akce Bilingual people, ktera by vas asi take mohla zajimat:
      http://www.bilingualpeople.cz/

      A zrejme tak prijedou ten den i prekladatele z mimo Prahy, napr. urcite Katka z Hradce. Tudiz bych chtel navrhout, jestli by nebylo lepsi udelat setkani vecer v navaznosti na tuto akci a ve stejny den, tedy akorat to prehodit na 14.5. Myslim, ze by to mohlo byt i o to vice podarenejsi, ze by to mohlo pritahnout i profesne blizke lidi z teto akce, pokud se o tom dozvi nejakym kanalem (napr. pres proz.com).

      K.

      --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Sarka Rubkova" <rubkova@...> wrote:

      > Já jsem, kdo ma zajem
      >
      > sarka

    • Ing. Jiří Klíma
      Message 2 of 12 , May 1, 2011
        Tak to bych mel smulu. Na ten den mi je naorganizovan jiny program. Ale
        jinak si muzu delat co chci, kdyz s tim manzelka souhlasi.

        Jirka

        _____

        Omlouv�m se, �e jsem se neozval drive, ale 14.5. se kona v Praze pro nas asi

        --- In Czechlist@yahoogroups.com <mailto:Czechlist%40yahoogroups.com> ,
        "Sarka Rubkova" <rubkova@...> wrote:

        > J� jsem, kdo ma zajem
        >
        > sarka

      • Pavel
        Message 3 of 12 , May 1, 2011
          Zdravim,

          ja bohuzel ted ve ctvrtek ani 14. kvetna nemuzu, proto jsem to dal na 12. kvetna a uz s tim hybat nebudu, nebo v tom bude akorat tak zmatek.

          Samozrejme mi bude lito, pokud nekdo nebude moct prijit (prijet), ale to je vzdycky...

          Nastesti se uz brzo uvidime v Rime a dalsi mesic v Berline.

          Tak dobrou a nezapomente se hlasit :-)
          Pavel

          --- In Czechlist@yahoogroups.com, Ing. Jiøí Klíma <jklima@...> wrote:

          > Tak to bych mel smulu. Na ten den mi je naorganizovan jiny program. Ale
          > jinak si muzu delat co chci, kdyz s tim manzelka souhlasi.
          >
          > Jirka
          >

          > _____

        • Liz Spacilova
          Message 4 of 12 , May 2, 2011
            Hi Kostas,

            Thanks for the tip!

            - Liz

            Message 5 of 12 , May 2, 2011
              Napadlo me jeste, ze vezmu notebook s nainstalovanym Translation Office 3000, kdyby se nekdo chtel podivat, jak to funguje...
              P.

              Message 6 of 12 , May 3, 2011
                Zdravim,

                takze se sejdeme pristi ctvrtek od 18:30 v hospode U Sadu (www.usadu.cz) jako posledne.