Re: [Czechlist] Hospoda 12. kvetna 2011 od 18:30

    Message 1 of 12 , May 1, 2011
      Já jsem, kdo ma zajem

      sarka

      -------Original Message-------

      From: Pavel
      Date: 29.4.2011 11:52:13
      To: Czechlist@yahoogroups.com
      Subject: [Czechlist] Hospoda 12. kvetna 2011 od 18:30

      Zdravim vsechny,

      mesic je pryc a tak je na case se zase sejit. Opet si dovolim spojit
      Czechlist s ProZ.com - posledne se to myslim vydarilo.

      Misto jeste upresnim, mozna zase U Sadu, mozna nekde jinde.

      Termin: ctvrtek 12. kvetna 2011 od 18:30

      Rezervovat budu asi tak patnact mist, tak se prosim hlaste...

      Hezky vikend
      Pavel

    • Kostas
      Message 2 of 12 , May 1, 2011
        Omlouvám se, že jsem se neozval drive, ale 14.5. se kona v Praze pro nas asi zajimava akce Bilingual people, ktera by vas asi take mohla zajimat:
        http://www.bilingualpeople.cz/

        A zrejme tak prijedou ten den i prekladatele z mimo Prahy, napr. urcite Katka z Hradce. Tudiz bych chtel navrhout, jestli by nebylo lepsi udelat setkani vecer v navaznosti na tuto akci a ve stejny den, tedy akorat to prehodit na 14.5. Myslim, ze by to mohlo byt i o to vice podarenejsi, ze by to mohlo pritahnout i profesne blizke lidi z teto akce, pokud se o tom dozvi nejakym kanalem (napr. pres proz.com).

        K.

        --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Sarka Rubkova" <rubkova@...> wrote:

        > Já jsem, kdo ma zajem
        >
        > sarka

      • Ing. Jiří Klíma
        Message 3 of 12 , May 1, 2011
          Tak to bych mel smulu. Na ten den mi je naorganizovan jiny program. Ale
          jinak si muzu delat co chci, kdyz s tim manzelka souhlasi.

          Jirka

          _____

          Omlouv�m se, �e jsem se neozval drive, ale 14.5. se kona v Praze pro nas asi

          --- In Czechlist@yahoogroups.com <mailto:Czechlist%40yahoogroups.com> ,
          "Sarka Rubkova" <rubkova@...> wrote:

          > J� jsem, kdo ma zajem
          >
          > sarka

        • Pavel
          Message 4 of 12 , May 1, 2011
            Zdravim,

            ja bohuzel ted ve ctvrtek ani 14. kvetna nemuzu, proto jsem to dal na 12. kvetna a uz s tim hybat nebudu, nebo v tom bude akorat tak zmatek.

            Samozrejme mi bude lito, pokud nekdo nebude moct prijit (prijet), ale to je vzdycky...

            Nastesti se uz brzo uvidime v Rime a dalsi mesic v Berline.

            Tak dobrou a nezapomente se hlasit :-)
            Pavel

            --- In Czechlist@yahoogroups.com, Ing. Jiøí Klíma <jklima@...> wrote:

            > Tak to bych mel smulu. Na ten den mi je naorganizovan jiny program. Ale
            > jinak si muzu delat co chci, kdyz s tim manzelka souhlasi.
            >
            > Jirka
            >

            > _____

          • Liz Spacilova
            Message 5 of 12 , May 2, 2011
              Hi Kostas,

              Thanks for the tip!

              - Liz

              Message 6 of 12 , May 2, 2011
                Napadlo me jeste, ze vezmu notebook s nainstalovanym Translation Office 3000, kdyby se nekdo chtel podivat, jak to funguje...
                P.

                Message 7 of 12 , May 3, 2011
                  Zdravim,

                  takze se sejdeme pristi ctvrtek od 18:30 v hospode U Sadu (www.usadu.cz) jako posledne.