RE: [Czechlist] Hospoda 12. kvetna 2011 od 18:30

  • Daniel Sebesta | DS Translations
    Message 1 of 12 , Apr 30, 2011
      Pavle,

      12. kvetna bych rad zasel. Ten tyden pred tim, jak navrhovala Helga, bych
      prijit nemohl.

      Prijemny zbytek vikendu tobe i ostatnim!

      D.

      _____

      Od: Czechlist@yahoogroups.com [mailto:Czechlist@yahoogroups.com] za
      u�ivatele Pavel
      Odesl�no: 29. dubna 2011 11:52
      Komu: Czechlist@yahoogroups.com
      P�edm�t: [Czechlist] Hospoda 12. kvetna 2011 od 18:30

      Zdravim vsechny,

      mesic je pryc a tak je na case se zase sejit. Opet si dovolim spojit
      Czechlist s ProZ.com - posledne se to myslim vydarilo.

      Misto jeste upresnim, mozna zase U Sadu, mozna nekde jinde.

      Termin: ctvrtek 12. kvetna 2011 od 18:30

      Rezervovat budu asi tak patnact mist, tak se prosim hlaste...

      Hezky vikend
      Pavel

      Message 2 of 12 , May 1, 2011
        Já jsem, kdo ma zajem

        sarka

        Message 3 of 12 , May 1, 2011
          Omlouvám se, že jsem se neozval drive, ale 14.5. se kona v Praze pro nas asi zajimava akce Bilingual people, ktera by vas asi take mohla zajimat:
          http://www.bilingualpeople.cz/

          A zrejme tak prijedou ten den i prekladatele z mimo Prahy, napr. urcite Katka z Hradce. Tudiz bych chtel navrhout, jestli by nebylo lepsi udelat setkani vecer v navaznosti na tuto akci a ve stejny den, tedy akorat to prehodit na 14.5. Myslim, ze by to mohlo byt i o to vice podarenejsi, ze by to mohlo pritahnout i profesne blizke lidi z teto akce, pokud se o tom dozvi nejakym kanalem (napr. pres proz.com).

          K.

          --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Sarka Rubkova" <rubkova@...> wrote:

          > Já jsem, kdo ma zajem
          >
          > sarka

        • Ing. Jiří Klíma
          Message 4 of 12 , May 1, 2011
            Tak to bych mel smulu. Na ten den mi je naorganizovan jiny program. Ale
            jinak si muzu delat co chci, kdyz s tim manzelka souhlasi.

            Jirka

            _____

            Omlouv�m se, �e jsem se neozval drive, ale 14.5. se kona v Praze pro nas asi

            --- In Czechlist@yahoogroups.com <mailto:Czechlist%40yahoogroups.com> ,
            "Sarka Rubkova" <rubkova@...> wrote:

            > J� jsem, kdo ma zajem
            >
            > sarka

          • Pavel
            Message 5 of 12 , May 1, 2011
              Zdravim,

              ja bohuzel ted ve ctvrtek ani 14. kvetna nemuzu, proto jsem to dal na 12. kvetna a uz s tim hybat nebudu, nebo v tom bude akorat tak zmatek.

              Samozrejme mi bude lito, pokud nekdo nebude moct prijit (prijet), ale to je vzdycky...

              Nastesti se uz brzo uvidime v Rime a dalsi mesic v Berline.

              Tak dobrou a nezapomente se hlasit :-)
              Pavel

              --- In Czechlist@yahoogroups.com, Ing. Jiøí Klíma <jklima@...> wrote:

              > Tak to bych mel smulu. Na ten den mi je naorganizovan jiny program. Ale
              > jinak si muzu delat co chci, kdyz s tim manzelka souhlasi.
              >
              > Jirka
              >

              > _____

            • Liz Spacilova
              Message 6 of 12 , May 2, 2011
                Hi Kostas,

                Thanks for the tip!

                - Liz

                Message 7 of 12 , May 2, 2011
                  Napadlo me jeste, ze vezmu notebook s nainstalovanym Translation Office 3000, kdyby se nekdo chtel podivat, jak to funguje...
                  P.

                  Message 8 of 12 , May 3, 2011
                    Zdravim,

                    takze se sejdeme pristi ctvrtek od 18:30 v hospode U Sadu (www.usadu.cz) jako posledne.