Hospoda 12. kvetna 2011 od 18:30

  • Pavel
    Message 1 of 12 , Apr 29, 2011
      Zdravim vsechny,

      mesic je pryc a tak je na case se zase sejit. Opet si dovolim spojit Czechlist s ProZ.com - posledne se to myslim vydarilo.

      Misto jeste upresnim, mozna zase U Sadu, mozna nekde jinde.

      Termin: ctvrtek 12. kvetna 2011 od 18:30

      Rezervovat budu asi tak patnact mist, tak se prosim hlaste...

      Hezky vikend
      Pavel
    • Ing. Jiří Klíma
      Message 2 of 12 , Apr 29, 2011
        Ahoj Pavle, ja bych prisel. Snad vas vsechny po te dlouhe dobe jeste poznam
        :-)

        Jirka

        _____

        Message 3 of 12 , Apr 29, 2011
          Pokud by to jeste slo, preferovala bych 1 kvetnovy tyden, protoze tu
          bych take byla jeste v Praze.

          Nepremluvim te/vsichy????

          Helga

          Am 29.04.2011 11:51, schrieb Pavel:

> [...]
          >
          > Termin: ctvrtek 12. kvetna 2011 od 18:30
          >
          > Rezervovat budu asi tak patnact mist, tak se prosim hlaste...

        • Daniel Sebesta | DS Translations
          Message 4 of 12 , Apr 30, 2011
            Pavle,

            12. kvetna bych rad zasel. Ten tyden pred tim, jak navrhovala Helga, bych
            prijit nemohl.

            Prijemny zbytek vikendu tobe i ostatnim!

            D.

            _____

            Od: Czechlist@yahoogroups.com [mailto:Czechlist@yahoogroups.com] za
            u�ivatele Pavel
            Odesl�no: 29. dubna 2011 11:52
            Komu: Czechlist@yahoogroups.com
            P�edm�t: [Czechlist] Hospoda 12. kvetna 2011 od 18:30

            Message 5 of 12 , May 1, 2011
              Já jsem, kdo ma zajem

              sarka

              Message 6 of 12 , May 1, 2011
                Omlouvám se, že jsem se neozval drive, ale 14.5. se kona v Praze pro nas asi zajimava akce Bilingual people, ktera by vas asi take mohla zajimat:
                http://www.bilingualpeople.cz/

                A zrejme tak prijedou ten den i prekladatele z mimo Prahy, napr. urcite Katka z Hradce. Tudiz bych chtel navrhout, jestli by nebylo lepsi udelat setkani vecer v navaznosti na tuto akci a ve stejny den, tedy akorat to prehodit na 14.5. Myslim, ze by to mohlo byt i o to vice podarenejsi, ze by to mohlo pritahnout i profesne blizke lidi z teto akce, pokud se o tom dozvi nejakym kanalem (napr. pres proz.com).

                K.

                --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Sarka Rubkova" <rubkova@...> wrote:

                > Já jsem, kdo ma zajem
                >
                > sarka

              • Ing. Jiří Klíma
                Message 7 of 12 , May 1, 2011
                  Tak to bych mel smulu. Na ten den mi je naorganizovan jiny program. Ale
                  jinak si muzu delat co chci, kdyz s tim manzelka souhlasi.

                  Jirka

                  _____

                  Omlouv�m se, �e jsem se neozval drive, ale 14.5. se kona v Praze pro nas asi

                  --- In Czechlist@yahoogroups.com <mailto:Czechlist%40yahoogroups.com> ,
                  "Sarka Rubkova" <rubkova@...> wrote:

                  > J� jsem, kdo ma zajem
                  >
                  > sarka

                • Pavel
                  Message 8 of 12 , May 1, 2011
                    Zdravim,

                    ja bohuzel ted ve ctvrtek ani 14. kvetna nemuzu, proto jsem to dal na 12. kvetna a uz s tim hybat nebudu, nebo v tom bude akorat tak zmatek.

                    Samozrejme mi bude lito, pokud nekdo nebude moct prijit (prijet), ale to je vzdycky...

                    Nastesti se uz brzo uvidime v Rime a dalsi mesic v Berline.

                    Tak dobrou a nezapomente se hlasit :-)
                    Pavel

                    --- In Czechlist@yahoogroups.com, Ing. Jiøí Klíma <jklima@...> wrote:

                    > Tak to bych mel smulu. Na ten den mi je naorganizovan jiny program. Ale
                    > jinak si muzu delat co chci, kdyz s tim manzelka souhlasi.
                    >
                    > Jirka
                    >

                    > _____

                  • Liz Spacilova
                    Message 9 of 12 , May 2, 2011
                      Hi Kostas,

                      Thanks for the tip!

                      - Liz

                      Message 10 of 12 , May 2, 2011
                        Napadlo me jeste, ze vezmu notebook s nainstalovanym Translation Office 3000, kdyby se nekdo chtel podivat, jak to funguje...
                        P.

                        Message 11 of 12 , May 3, 2011
                          Zdravim,

                          takze se sejdeme pristi ctvrtek od 18:30 v hospode U Sadu (www.usadu.cz) jako posledne.