Re: dotaz odchozi platba Paypal

  • Tomas Mosler
    Message 1 of 2 , Apr 21 12:02 PM
      To si nejsem jist, ale je tam kalkulacka (v casti s prehledem zustatku - Currency Converter - vpravo na radku s celkovym zustatkem "PayPal balance"), kterou lze pouzit pro kombinace "mena uctu - cilova mena".

      Pripadne si rovnou vytvorte ucet eurovy a doplnte v jednom nebo nekolika krocich tak, aby to bylo akorat.

      Tomas