Re: [Czechlist] Re: vyjezdni zasedani v Beskydech - diky, Hanko!

  • Alena Ryšková 2e
    Message 1 of 3 , Apr 4, 2011
      Tak tak,
      vrele podekovani Hance a take vsem ucastnikum, uz se tesim na dalsi setkani!
      Alena
      From: Martin Janda
      Date: 4.4.2011 0:26:56
      To: Preklady@yahoogroups.com; jtp_obecne@yahoogroups.com;
      Czechlist@yahoogroups.com

      Na vedomost se dava, ze vyse uvedena akce zdarne a mimoradne uspesne
      probehla. Zajisteno bylo skvele pocasi, paradni tury po beskydskych
      kopcich, intenzivni a zajimave diskuse nad lahvi cerveneho (vina) i
      hrnkem zeleneho (caje), skvely Hancin servis a utulna drevenice.... Jo a
      linvisticke debaty nad prastarymi hranicnimi kameny. Kdo byl, myslim
      nelitoval, kdo zavahal, o hodne prisel.

      Takze diky pocetne prazske sekci, ze vazila dlouhou cestu, diky i tem
      nemnoha mistnim, ze prijeli aspon na skok. (Mrzi ti ostatni, co to meli
      blizko a nestalo jim to ani za tu chvilku.) Hlavni diky ovsem patri
      Hance za utulne bydleni, nachystane dobroty, vymyslene trasy a zajisteni
      jejiho Petra, ktery nas na ty trasy nabliz'oval!

      Martin