Re: [Czechlist] Re: Transtool CAT

    Message 1 of 17 , Mar 5, 2011
      Pokus jsou to oni, pak vubec nemas kontrolu o tom, kolik slov jsi vlastne
      prelozil, kolik bylo no matchu, a kolik castecnych. Jednou jsem si dala tu
      praci, že jsem v jejich souboru vyseparovala texty a spocitala slova,
      protože se mi zdalo, ze je toho nejak moc, a zjistila jsem, že jejich pocty
      jsou asi o 15 % mensi nez skutecnost.
      Kdyz jsem je na to upozornila, tak mi sdelili, ze pravdu maji oni a jejich
      system. Tak jsem pro ne prestala delat.
      To bylo pred nekolika roky, treba je to ted lepsi...

      sarka

      Message 2 of 17 , Mar 7, 2011
        Zdravim,

        prezentujete se ve Zlatych strankach?

        Pred chvili mi volala jejich obchodni zastupkyne a pokousela se me ukecat na rozsirenou inzerci, tak jsem se mimo jine dozvedel, ze i tu zakladni zase od lonska podrazili, na neco pres tri tisice, porad s tim nejak caruji, meni data vydani, formaty a regiony pokryti tistenymi verzemi. Nemuzu rict, ze by mi odtamtud chodilo nejak moc klientu. Jakou mate zkusenost vy? Vyuzivate nejake lepsi ceske inzertni medium s obdobnym pokrytim?

        Pekne pondeli
        Petr

      • Milos Prudek
        Message 3 of 17 , Mar 8, 2011
          > prezentujete se ve Zlatych strankach?

          Ne. Nemám zájem o české klienty.

          --
          Milos Prudek
          ** Do NOT use email for urgent inquiries please **