Automaticke_doplnovani_textu_do_ciloveho_segmentu

  • Milan Condak
    Message 1 of 1 , Mar 2, 2011
      Nedavno jsem cetl, ze
      "4. 3.: Leonard Cohen zkousi basnit a zpivat cesky".
      Musim kontrovat, Yves Champillion pise cesky.
      ----
      Vsichni tusite, co dela funkce AutoComplete.

      Funkce "AutoComplete" je i ve Wordfastu, ma zkratku "AC".
      Nekteri uzivatele nevi, co se za AC skryva a funkci nepouzivaji.

      Seznam zdroju, odkud je mozno cerpat cilove texty se daji vybrat na AC
      karte.

      Viz druhy obrazek:

      http://www.condak.net/eu/pozdni-platby/cs/07.html

      Ve verzi 6a je na karte novy poslední radek:

      (Sub)segments from the Web.

      Udelal jsem neuspesny pokus, nedostal jsem nabidku ceskeho textu (cilovy
      jazyk).

      Postezoval jsem si Yvovi Champollionovi a on ochotne zacal psat na
      klavesnici
      ceska pismena. Proste opisoval cesky text o Milanovi Kunderovi a funkce AC
      nasla na webu zbytek vety.

      http://www.condak.net/eu/pozdni-platby/cs/08.html

      Na obrazovce je odkaz na rychle fungujici "screencast" a v ceskem sloupci
      na kopii v WMV, kterou je mozno popripade stahnout.

      Udelal jsem další pokus, opet jsem byl neuspesny.
      Mozna jsem mel pomale (ferove) pripojeni k internetu.

      http://www.condak.net/eu/pozdni-platby/cs/09.html

      Takze mohu pouzivat pro AC zdroje, které mam v pocitaci

      - prekladove pameti (casti)
      - strojovy preklad (casti)
      - glosare
      (viz druhy obrazek na obrazovzce 07.html)

      S pozdravem,
      Kundera pise francouzsky,

      Milan Condak