Re: Oddily MSDS

  • Petr
    Message 1 of 17 , Mar 1, 2011
      Kosto, doporucuju, aby ses na Eur-Lexu na narizeni 453/2010 podival. Narizeni je venovano specialne bezpecnostnim listum a jeho priloha I je platna od 1. prosince 2010. Podle mne ma pred REACH jednozacnou prednost.
      Petr

      Message 2 of 17 , Mar 5, 2011
        Pokus jsou to oni, pak vubec nemas kontrolu o tom, kolik slov jsi vlastne
        prelozil, kolik bylo no matchu, a kolik castecnych. Jednou jsem si dala tu
        praci, že jsem v jejich souboru vyseparovala texty a spocitala slova,
        protože se mi zdalo, ze je toho nejak moc, a zjistila jsem, že jejich pocty
        jsou asi o 15 % mensi nez skutecnost.
        Kdyz jsem je na to upozornila, tak mi sdelili, ze pravdu maji oni a jejich
        system. Tak jsem pro ne prestala delat.
        To bylo pred nekolika roky, treba je to ted lepsi...

        sarka

        Message 3 of 17 , Mar 7, 2011
          Zdravim,

          prezentujete se ve Zlatych strankach?

          Pred chvili mi volala jejich obchodni zastupkyne a pokousela se me ukecat na rozsirenou inzerci, tak jsem se mimo jine dozvedel, ze i tu zakladni zase od lonska podrazili, na neco pres tri tisice, porad s tim nejak caruji, meni data vydani, formaty a regiony pokryti tistenymi verzemi. Nemuzu rict, ze by mi odtamtud chodilo nejak moc klientu. Jakou mate zkusenost vy? Vyuzivate nejake lepsi ceske inzertni medium s obdobnym pokrytim?

          Pekne pondeli
          Petr

        • Milos Prudek
          Message 4 of 17 , Mar 8, 2011
            > prezentujete se ve Zlatych strankach?

            Ne. Nemám zájem o české klienty.

            --
            Milos Prudek
            ** Do NOT use email for urgent inquiries please **