Lyzovani v Tyrolsku - zmena terminu!!!

  • Foren - Helga
    Message 1 of 1 , Feb 3, 2011
      Tak vazeni, nutne opravy v baraku (pani domaci se rozhodla to nechat
      udelat zrovna o tomto vikendu) mne nuti puvodni termin (17-21 unora)
      prelozit na dalsi tyden.

      Novy termin je 24-27 unora (pochopitelne, jak kdo chce/muze dorazit i
      drive nebo pozdeji).

      Zatim mam na ten novy termin pevne zadany 2 postele. Tim padem max. 3
      postele (1 dvoupostel, 1 jednoluzkovy postel) jsou k disposici.
      Prihlasky beru podle toho kdo se drive hlasi.... Piste prosim na
      soferle@...

      Moc se omlouvam, ze se to musi presunout, ale nemam na to vliv.

      Tesim se na vsichny co prijdou!
      Helga