branze klesti (Cs-EN)

  • Prekladatelsky servis
    Message 1 of 31 , Feb 1, 2011
      Zdravim,
      muze mi nekdo se solidnimi znalostmi anglicke lekarske terminologie potvrdit, ze "branze (z s hackem) klesti" (mineno chirurgickych klesti) jsou proste "branches". Sla jsem odhadem, par odkazu jsem nasla, ale neni zas tak mnoho, tak mam jiste pochybnosti.

      Predem dekuji
      Iveta

    • Tomas Mosler
      Message 31 of 31 , Mar 16, 2011
        Ke starsimu tematu - sam jsem nevedel, jaky typ uctu jsem si u Moneybookers vlastne kdysi otevrel, a v prehledu jsem to nikde nenasel, tak jsem se jich optal - nize kopie komunikace.

        TM "...please could you inform me if my account XXX, ID XXX is a commercial account or a private account? If I use the account only to receive payments for services (translations), do I have to use the commercial account?..."

        MB "...Chteli bychom Vas informovat, ze je Vas Moneybookers ucet s emailem XXX osobni. V pripade, ze jste vsak nezavisly pracovnik a nemate zaregistrovanou firmu mate pouzivat osobni Moneybookers ucet prestoze dostavate penize z podobne cinnosti.
        Jestli mate svou firmu si muzete take zaregistrovat firemni Moneybookers ucet a mate moznost pouzivat oba Vase ucty..."

        Pozn. - styl te ceske odpovedi tedy nic moc, ale co jsem pochopil, tak "nezavislym pracovnikem" zrejme mysli freelancera, zivnostnika.
        ( http://www.websters-dictionary-online.com/definitions/freelancer?cx=partner-pub-0939450753529744%3Av0qd01-tdlq&cof=FORID%3A9&ie=UTF-8&q=freelancer&sa=Search#906 )

        Takze Sabino (a dalsi), osobne to chapu tak, ze pokud nemate s.r.o., staci soukromy ucet.

        Tomas