Re: [Czechlist] Re: Programy a data zdarma ke stazeni

    Message 1 of 7 , Jan 10, 2011
      Mozna funguji z tveho pocitace na tvem mistnim serveru, Milane. Ale u
      nikoho jineho ne, protoze mas spatna lomitka. Maji byt normalni, ne
      zpetna. Tohle uz funguje:

      http://www.condak.net/lekce/terminology/pepinator/cs/00.html

      Martin

      Message 2 of 7 , Jan 10, 2011
        Jo a jeste - diky za odkaz na Mr. Pepinatora. Vypada to, ze je to docela
        sikovny jazykovy Ferda Mravenec, viz

        http://pepinator.tym.cz/jazykove.php?lang=czech

        Martin

      • Milan Condak
        Message 3 of 7 , Jan 10, 2011
          Omlouvam se, posilam opravene odkazy.

          Spravne lomitka

          <http://www.condak.net/machine_t/cs/faust/cs/00.html>

          <http://www.condak.net/machine_t/cs/pepinator/cs/00.html>

          <http://www.condak.net/lekce/terminology/pepinator/cs/00.html>

          Muj prohlizec si asi automaticky upravil, takze u mne to fungovalo.

          Milan
          www.condak.net = odsud se da take doklikat