Re: [Czechlist] Programy a data zdarma ke stazeni

  • Milos Prudek
    Message 1 of 7 , Jan 10, 2011
      On 9.1.2011 18:40, Milan Condak wrote:

      > V navaznosti na moji Jeronymskou prednasku o jazykovych prekladacich
      > jsem udelal další dve prezentace

      Jsou nedostupné...

      Not Found

      The requested URL /machine_t/cs/pepinator/cs/00.html/ was not found on
      this server.

      Not Found

      The requested URL /machine_t/cs/faust/cs/00.html/ was not found on this
      server.

      --
      Milos
    • Milan Condak
      Message 2 of 7 , Jan 10, 2011
        U mne vsechny tri odkazy funguji

        <http://www.condak.net\machine_t\cs\faust\cs\00.html>

        <http://www.condak.net\machine_t\cs\pepinator\cs\00.html>

        <http://www.condak.net\lekce\terminology\pepinator\cs\00.html>

        Milan
        ---
        Bylo:

        Message 3 of 7 , Jan 10, 2011
          Mozna funguji z tveho pocitace na tvem mistnim serveru, Milane. Ale u
          nikoho jineho ne, protoze mas spatna lomitka. Maji byt normalni, ne
          zpetna. Tohle uz funguje:

          http://www.condak.net/lekce/terminology/pepinator/cs/00.html

          Martin

          Message 4 of 7 , Jan 10, 2011
            Milosuv problem je pravdepodobne automaticke pridani lomitka na konec
            adresy browserem...

            Message 5 of 7 , Jan 10, 2011
              Jo a jeste - diky za odkaz na Mr. Pepinatora. Vypada to, ze je to docela
              sikovny jazykovy Ferda Mravenec, viz

              http://pepinator.tym.cz/jazykove.php?lang=czech

              Martin

            • Milan Condak
              Message 6 of 7 , Jan 10, 2011
                Omlouvam se, posilam opravene odkazy.

                Spravne lomitka

                <http://www.condak.net/machine_t/cs/faust/cs/00.html>

                <http://www.condak.net/machine_t/cs/pepinator/cs/00.html>

                <http://www.condak.net/lekce/terminology/pepinator/cs/00.html>

                Muj prohlizec si asi automaticky upravil, takze u mne to fungovalo.

                Milan
                www.condak.net = odsud se da take doklikat