Programy a data zdarma ke stazeni

  • Milan Condak
    Message 1 of 7 , Jan 9, 2011
      V navaznosti na moji Jeronymskou prednasku o jazykovych prekladacich
      jsem udelal další dve prezentace

      Statisticke webove prekladace na UFAL

      www.condak.net\machine_t\cs\faust\cs\00.html

      Programy a data zdarma ke stazeni - prekladac a glosare TransDict

      www.condak.net\machine_t\cs\pepinator\cs\00.html

      Prekladace potrebuji slovniky, glosare nebo prekladove pameti.

      Proto je treti prezentace o programech k prohledavani glosaru ve svém
      pocitaci

      Programy a data zdarma ke stazeni

      www.condak.net\lekce\terminology\pepinator\cs\00.html

      Milan
    • Milos Prudek
      Message 2 of 7 , Jan 10, 2011
        On 9.1.2011 18:40, Milan Condak wrote:

        > V navaznosti na moji Jeronymskou prednasku o jazykovych prekladacich
        > jsem udelal další dve prezentace

        Jsou nedostupné...

        Not Found

        The requested URL /machine_t/cs/pepinator/cs/00.html/ was not found on
        this server.

        Not Found

        The requested URL /machine_t/cs/faust/cs/00.html/ was not found on this
        server.

        --
        Milos
      • Milan Condak
        Message 3 of 7 , Jan 10, 2011
          U mne vsechny tri odkazy funguji

          <http://www.condak.net\machine_t\cs\faust\cs\00.html>

          <http://www.condak.net\machine_t\cs\pepinator\cs\00.html>

          <http://www.condak.net\lekce\terminology\pepinator\cs\00.html>

          Milan
          ---
          Bylo:

          Message 4 of 7 , Jan 10, 2011
            Mozna funguji z tveho pocitace na tvem mistnim serveru, Milane. Ale u
            nikoho jineho ne, protoze mas spatna lomitka. Maji byt normalni, ne
            zpetna. Tohle uz funguje:

            http://www.condak.net/lekce/terminology/pepinator/cs/00.html

            Martin

            Message 5 of 7 , Jan 10, 2011
              Milosuv problem je pravdepodobne automaticke pridani lomitka na konec
              adresy browserem...

              Message 6 of 7 , Jan 10, 2011
                Jo a jeste - diky za odkaz na Mr. Pepinatora. Vypada to, ze je to docela
                sikovny jazykovy Ferda Mravenec, viz

                http://pepinator.tym.cz/jazykove.php?lang=czech

                Martin

              • Milan Condak
                Message 7 of 7 , Jan 10, 2011
                  Omlouvam se, posilam opravene odkazy.

                  Spravne lomitka

                  <http://www.condak.net/machine_t/cs/faust/cs/00.html>

                  <http://www.condak.net/machine_t/cs/pepinator/cs/00.html>

                  <http://www.condak.net/lekce/terminology/pepinator/cs/00.html>

                  Muj prohlizec si asi automaticky upravil, takze u mne to fungovalo.

                  Milan
                  www.condak.net = odsud se da take doklikat