Re: Evropske/Rakouske normy a jejich CZ protejsky?

  • Milan Condak
    Message 1 of 18 , Jan 9, 2011
      Doporucil jsem Matejovi (mimo skupinu) kontaktovat prodejce norem,
      zivnostniky.
      Měli by byt pruznejsi nez UNMZ.

      http://www.unmz.cz/urad/csn-on-line

      Potom jsem si vzpomnel, ze jsem stranky
      Ustavu pro technickou normalizaci, metrologii a statni zkusebnictvi
      uz kdysi navstivil a stahl jsem si nejake glosare.

      On-line jsou databaze zde:

      http://terminologie.unmz.cz/Default.aspx

      Potom jsem nasel kdysi stazena data a testoval jsem ruzne nastroje
      k jejich prohlizeni bez toho, abych je pripojoval nebo importoval do CAT.

      Vysledek sdelim priste.

      Milan