Re: Evropske/Rakouske normy a jejich CZ protejsky?

  • Milan
    Message 1 of 18 , Jan 5, 2011
      Pritel Google nabizi ceske CSN jak na palivo, tak na horaky do kotle:

      staci napsat C¡SN + peletky.

      Doufam, ze to pomuze,

      Milan
      Message 2 of 18 , Jan 5, 2011
        To ano, ale to jsou normy na peletky a normy na kotle..

        ja hledam normy na skladovani a prepravu peletek, respektive me
        zajimalo, jestli ma nekdo poneti, jak to chodi v oblastech, kde dosud v
        CR norma neni, ale v jinych statech uz je, pritom ale neni Evropska..

        Message 3 of 18 , Jan 9, 2011
          Doporucil jsem Matejovi (mimo skupinu) kontaktovat prodejce norem,
          zivnostniky.
          Měli by byt pruznejsi nez UNMZ.

          http://www.unmz.cz/urad/csn-on-line

          Potom jsem si vzpomnel, ze jsem stranky
          Ustavu pro technickou normalizaci, metrologii a statni zkusebnictvi
          uz kdysi navstivil a stahl jsem si nejake glosare.

          On-line jsou databaze zde:

          http://terminologie.unmz.cz/Default.aspx

          Potom jsem nasel kdysi stazena data a testoval jsem ruzne nastroje
          k jejich prohlizeni bez toho, abych je pripojoval nebo importoval do CAT.

          Vysledek sdelim priste.

          Milan