Off-topic: VAT - not for profit organization

  • Kostas
    Message 1 of 1 , Dec 16, 2010
      Rad bych se zde zeptal na jednu konkretni vec: primy klient z EU mi sdelil, ze je neziskovou organizaci a nema proto cislo VAT. Ted resim cim se v takovem pripade bude lisit mnou vystavena faktura a zadani (ci zrejme tomto pripade nezadani) do ctvrtletniho hlaseni od bezne situace. Predem diky za nazory nebo zkusenosti.

      K,