RE: [Czechlist] Prichozi platby od zakaznika z Britanie

  • Ing. Jiří Klíma
    Message 1 of 44 , Dec 3, 2010
      Mam zkusenosti z PayPal i Moneybookers a nezda se mi, ze by to bylo az tak
      nevyhodne. Kdyz totiz prijde do nasi banky platba ze zahranici, tak ta si
      strhne znacny poplatek za prichozi platbu. Minimum je 100 korun u CS v
      pripade platby z EU menove unie, jinak to je obvykle minimalne 150 korun
      nebo 1% pri platbe mimo EU menovou unii. Kurz prevodu to pak bohate
      vynahradi. Nejvetsi problem muze nastat, kdyz prichozi platba bude treba 3
      EUR. Za prichozi platbu se strhne poplatek v prepoctu 6 EUR (podle kurzu),
      takze clovek vlastne jeste doplati 3 EUR.

      V GB urcite internetove bankonictvi je, ale zrejme tech 25 GBP je poplatek
      za odeslani platby mimo unii, cz GB tento pripad je.

      Jirka

      _____

      Message 44 of 44 , Dec 13, 2010
        Ahoj Pepek,

        Ja som pracovala v niekolkych prekladatelskych agenturach vo Velkej Britanii a
        zial, je to tak, za prevod sa plati okolo 20-25GBP. Preto sme vzdy nasim
        prekladatelom radili, aby pockali kym sa im ta platba trochu nazbiera, aby to
        tak proste 'nebolelo'. To, ze by museli s tym ist osobne do banky pocujem vsak
        po prvykrat. V mojich byvalych firmach to tak urcite nebolo.

        Elena