FW: [Czechlist] Drzak klavesnice

  • Lenka
    Message 1 of 1 , Nov 5, 2010
      Ja jsem naopak vdecna za vsechny tipy, ktere na skupine od kolegu dostanu. Co se tyce drahe zidle, tady bych polemizovala. Nekolik renomovanych fyzioterapeutu mi shodne reklo, ze extra drahe zidle se zazracnou ergonomii jsou skutecne jen reklamni tahaky, existuji samozrejme principy zdraveho sezeni, ale ty nejsou primo umerne cene zidle. Ale to je na delsi debatu...
      L.