Re: [Czechlist] DPH - otazka

    Message 1 of 44 , Oct 31, 2010
      Je to paragraf 67

      sarka

      -------Original Message-------

      From: Tom
      Date: 31.10.2010 10:51:33
      To: Czechlist@yahoogroups.com
      Subject: [Czechlist] DPH - otazka

      Me ted zarazila jedna vec:

      Jak je to vlastne pri fakturaci mimo EU? Mel jsem za to, ze se zadna DPH
      nepocita a vykazuje se to v r. 25. Ale nyni se me zmocnila nejistota...?

      Muzete mi prosim nekdo napsat, na zaklade jakeho § firme ani soukrome osobe
      napr. z USA nepricitam ceskou DPH? (V priznani vykazuji zaklad dane, ano,
      ale jak je to s ne/pocitanim DPH?)

      Ja ctu:
      "Místem plnìní pøi poskytnutí služby osobì nepovinné k dani je místo, kde má
      osoba poskytující službu sídlo nebo místo podnikání."
      §9/2

      Jaky paragraf toto rusi pro vsechny klienty - at uz povinne nebo nepovinne k
      DPH - mimo CR/EU?
      Zil a konal jsem v domneni, ze do ne-EU se nic nepocita, ale ted jsem trochu
      vyveden z rovnovahy... :) (Ostatne jak zjistit, jestli Amik je nebo neni
      osoba povinna k dani...) Diky za objasneni!

      Tomas

    • Tomas Mosler
      Message 44 of 44 , Nov 17, 2010
        Tak mi muj FU sdelil, ze v pripade dodani prekladu soukrome osobe ve treti zemi se uplatni §9/2, tedy pocitam a fakturuji ceskou DPH.

        Jeste pani odkazovala na knihu Galocik, Paikrt: DPH 2010, kde je pry napsano (ze se mohu prijit podivat), ze §10h, resp. tam uvedene "podobne sluzby" se na rozdil od drivejska od r. 2010 jiz prekladu (pry je tam ta zmena vyslovne uvedena) netykaji.

        Tomas