Re: [Czechlist] Sazby za UI/OSD obsah

  • Milos Prudek
    Message 1 of 49 , Oct 27, 2010
      > FYI: povedlo se - navyseno o 50 proc :-)

      Bezva, díky za info, zkusím to příště taky. Zatím jsem si troufal tak na 20%.

      --
      Milos Prudek
    • Tom
      Message 49 of 49 , Oct 31, 2010
        Mozna jsem poznamku nize spatne pochopil, ale prijmy (z EU nebo odjinud) se nepriznavaji kvuli proplaceni DPH za naklady na podnikani (to by se nakonec nemusely priznavat ani ty prijmy z EU), ale protoze se to musi.

        Jedna vec je radek 25, kde odpocet dane znaci pripady, kdy se nepocita zadna dan k dodane sluzbe (ani u me, ani u prijemce) - ovsem vykazat se to porad musi - a jina vec radek 47, kde odpocet dane predstavuje castku DPH odectenou prekladatelem u zbozi a sluzeb koupenych a pouzitych pro potreby podnikani.

        Tomas