singapursky vypis z OR

  • Prekladatelsky servis
    Message 1 of 5 , Oct 7, 2010
      Zdravim,
      nedokaze mi nekdo objasnit, co si mam na jakemsi singapurskem ekvivalentu vypisu z OR predstavit pod casti nazvanou Charges. je to prakticky tabulka, jejiz jednotlive sloupce jsou:
      Charge no. (tam je vzdycky nejake cislo), Date registered (jak nazev napovida, je tam datum - ale jsou tam stara data z roku 2006 a 2008 a vypis je vystaven v lete tohoto roku), Amount secured (tam je vzdy uvedeno "All monies") a Chargee(s) - kde jde nazev banky.
      Neumim si moc predstavit, co tim mysli a k cemu se to jako vztahuje.
      Predem dekuji za nakopnuti.
      Iveta

      Message 2 of 5 , Oct 7, 2010
        Neco jako spravni poplatky?? Nebo to co se uklada do banky pri zalozeni
        spolecnosti?? Tezko rict, asi bych hledal na Google - nekde musi byt
        popsano jak se tam zakladaji spolecnosti a podobne..

> [...]
        >Recent Activity:Visit Your Group
        >

        >MARKETPLACE
        >Get great advice about dogs and cats. Visit the Dog & Cat Answers

      • Prekladatelsky servis
        Message 3 of 5 , Oct 7, 2010
          Ta spolecnost byla zalozena uz zacatkem devadesatych let, takze nepredpokladam, ze poplatky z roku 2006 a 2008 by s tim nejak souvisely.

> [...]

          >Recent Activity:Visit Your Group
          >

          >MARKETPLACE
          >Get great advice about dogs and cats. Visit the Dog & Cat Answers

        • Olga Kotlářová
          Message 4 of 5 , Oct 7, 2010
            Ahoj,
            "charges" se vyskytuji i ve vypisech z obchodniho rejstriku UK. Jsou to
            "zastavy" (dlouhe a). Uvadi se pocet zastav, datu zastavy a zastavou
            zajistene financni prostredky (zde asi uver od banky). Chargee je zastavni
            veritel (zde banka).
            Olga

            _____

            Message 5 of 5 , Oct 7, 2010
              Vysvetleni je take ve financim slovniku:
              Charge:
              http://www.qfinance.com/search?searchFilter=all
              <http://www.qfinance.com/search?searchFilter=all&q=charge> &q=charge
              Chargee: