Aktualizace Windows a nechodící Office

  • Petr
    Message 1 of 2 , Oct 7, 2010
      Potom co se mi aktualizuji WinXP, mívam problemy s Wordem, ktery se mi chce znovu instalovat. Dnes jsem se dokonce po aktualizaci musel vratit do predchoziho bodu obnovy, abych Word rozchodil. Mate nekdo podobnou zkusenost a nevite, co s tim?
      Diky Petr Adamek
      Message 2 of 2 , Oct 7, 2010
        Ahoj Petre,

        s timhle konkretnim problemem jsem se nesetkal, ani na XP ani na Win7,
        Word a office mam starsi (XP)... ale rekl bych ze je to problem Office,
        respektive nejakeho jejich zkorumpovani..

        Me napriklad casto umiral Word (crash pri otevreni, nepomuze nic ani
        spusteni v nouzovem rezimu..)... dal jsem do Google a dozvedel se, ze
        na vine je zkorumpovana sablona normal.dot - staci ji najit (coz teda
        neni vzdy jednoduche, umisteni se lisi, nejlepe vyhledat), smazat a
        automaticky se obnovi spravna.. tu spatnou mam evidentne ulozenu spolu
        s nejakym starsim dokumentem, obcas se mi to jeste stane, tak mazu...

        Nerikam, ze je to ono, ale muze to byt podobne... podivej se na:

        http://www.google.cz/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Acs-CZ%3Aofficial&channel=s&hl=cs&source=hp&q=word+problem+WinXP+update&btnG=Vyhled%C3%A1v%C3%A1n%C3%AD+Google

        nebo dej vyhledat podobne kombinace a urcite najdes nejake reseni..