Prekladatelska a pokonferencni hospoda tento ctvrtek

    Message 1 of 6 , Oct 4, 2010
      Ahoj,

      jak jsem nekterym slibil: na vedomost se dava, ze se na vas budu tesit
      tento ctvrtek od 19.00 v pivovarku Bas'ta, Taborska 49, Nusle (sestersky
      podnik restaurace u Bansethu, je hned vedle ni), podrobnosti viz

      http://www.ubansethu.cz/cz/katalog-cz/horni-menu/kontakt/c208

      Na miste tomto muzem probrat konferenci probehlou, vsechny konference
      budouci, a vubec cokoli (jedovata) slina na jazyk prinese.

      Dejte kdyz tak vedet, kdo dorazite, at muzu aspon trochu upresnit pocty
      zidli. Staci offlist. A omlouvam se tem, kterych jsem se nezeptal na
      vyhovujici termin - upekl se tentokrat mimo internet.

      Tesim se
      Message 2 of 6 , Oct 4, 2010
        asi jo
        sarka

      • czechlist@czechlist.org, s. r. o.
        Message 3 of 6 , Oct 4, 2010
          Ahoj Martine, myslim, ze taky dorazim.
          Karel Tatransky

[...]

          __________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 5503 (20101004) __________

          http://www.eset.cz

        • Claudia Adlhoch
          Message 4 of 6 , Oct 5, 2010
            Ahoj Martine,

            dorazim taky.

            Claudia

            2010/10/5 <czechlist@...>

            > Ahoj Martine, myslim, ze taky dorazim.
            > Karel Tatransky

            Claudia Adlhoch (M.A.)
            Krymsk� 259/11
            CZ -10100 Praha 10
            Tel: 00420 271 745 229
            Mobil: 00420 775 250 499
            E-Mail: Claudia.Adlhoch@...

            Message 5 of 6 , Oct 5, 2010
              Výborně, Claudie, budu se těšit!
              Martin

              Dne 5.10.2010 18:33, Claudia Adlhoch napsal(a):
              > Ahoj Martine,
              >
              > dorazim taky.
              >
              > Claudia
              >
              > 2010/10/5<czechlist@...>