Re: [Czechlist] Re: Kdy a kde je ted v zari hospoda?

  • Alena Rysková 2e
    Message 1 of 7 , Sep 5, 2010
      Pekny nedelni vecer,
      ja jsem tez pro ctvrtek a kdybych si mohla vybrat, tak ty Hrabaly, v Krikri uz jsem byla.
      Alena

      Message 2 of 7 , Sep 5, 2010
        Diky, ja muzu obe data, a neujmul jsem se, protoze jsem v Letnanech a tam byste se vsichni bali, protoze tam syslove davaji dobrou noc (usmev)

        Radek

        --- In Czechlist@yahoogroups.com, Martin Janda begin_of_the_skype_highlighting     end_of_the_skype_highlighting <mjanda@...> wrote:

        > Koukam, ze se k tomu nikdo moc nehlasi, tak ja se toho ujmu. Nabizim
        > pristi utery nebo ctvrtek (7. nebo 9.9.), vyberte si.
        >
        > Co se mista tyce, mozna bychom mohli zase zajit do Kostasova KriKri na
        > Vinohradech? Varili dobre a byli na nas hodni. Kdyby nahodou ne, jeste
        > muzu nabidnout jiz take znamy sousedsky pivovar U Bansethu v Nuslich
        > nebo U dvou hrabalu na Zizkove.
        >
        > Martin

      • Kostas
        Message 3 of 7 , Sep 5, 2010
          Pokud si vzpomínam, U dvou hrabalu se mi tedy vubec nelibilo prostredi, tak trosku pajzl, a myslim, ze se tak vyjadrilo i vice lidi, jestli se nejak nepletu, je to uz par let.

          K.

          Message 4 of 7 , Sep 6, 2010
            OK, takze mi z toho vychazi ctvrtek a Krikri. Zarezervoval jsem ho na
            sedmou hodinu vecerni - dejte kdyz tak vedet, kdo dorazite, aby nam
            mohli nachystat nejaky primereny stul. Staci offlist.

            Martin