Re: [Czechlist] Kdy a kde je ted v zari hospoda?

    Message 1 of 7 , Sep 3, 2010
      Koukam, ze se k tomu nikdo moc nehlasi, tak ja se toho ujmu. Nabizim
      pristi utery nebo ctvrtek (7. nebo 9.9.), vyberte si.

      Co se mista tyce, mozna bychom mohli zase zajit do Kostasova KriKri na
      Vinohradech? Varili dobre a byli na nas hodni. Kdyby nahodou ne, jeste
      muzu nabidnout jiz take znamy sousedsky pivovar U Bansethu v Nuslich
      nebo U dvou hrabalu na Zizkove.

      Martin

      Dne 3.9.2010 15:15, Radek napsal(a):

      > Kdy a kde je ted v zari hospoda?
      >
      > Radek Pletka

    • Pavel
      Message 2 of 7 , Sep 5, 2010
        Zdravím,

        já jsem pro ctvrtek, KriKri.

        Tesim se
        Pavel

        --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Radek" <czechtranslation@...> wrote:

        > Kdy a kde je ted v zari hospoda?
        >

        > Radek Pletka

      • Alena Rysková 2e
        Message 3 of 7 , Sep 5, 2010
          Pekny nedelni vecer,
          ja jsem tez pro ctvrtek a kdybych si mohla vybrat, tak ty Hrabaly, v Krikri uz jsem byla.
          Alena

          Message 4 of 7 , Sep 5, 2010
            Diky, ja muzu obe data, a neujmul jsem se, protoze jsem v Letnanech a tam byste se vsichni bali, protoze tam syslove davaji dobrou noc (usmev)

            Radek

            --- In Czechlist@yahoogroups.com, Martin Janda begin_of_the_skype_highlighting     end_of_the_skype_highlighting <mjanda@...> wrote:

> [...]
            > Vinohradech? Varili dobre a byli na nas hodni. Kdyby nahodou ne, jeste
            > muzu nabidnout jiz take znamy sousedsky pivovar U Bansethu v Nuslich

          • Kostas
            Message 5 of 7 , Sep 5, 2010
              Pokud si vzpomínam, U dvou hrabalu se mi tedy vubec nelibilo prostredi, tak trosku pajzl, a myslim, ze se tak vyjadrilo i vice lidi, jestli se nejak nepletu, je to uz par let.

              K.

              Message 6 of 7 , Sep 6, 2010
                OK, takze mi z toho vychazi ctvrtek a Krikri. Zarezervoval jsem ho na
                sedmou hodinu vecerni - dejte kdyz tak vedet, kdo dorazite, aby nam
                mohli nachystat nejaky primereny stul. Staci offlist.

                Martin