Kdy a kde je ted v zari hospoda?

  • Radek
    Message 1 of 7 , Sep 3, 2010
      Kdy a kde je ted v zari hospoda?

      Radek Pletka
      Message 2 of 7 , Sep 3, 2010
        Koukam, ze se k tomu nikdo moc nehlasi, tak ja se toho ujmu. Nabizim
        pristi utery nebo ctvrtek (7. nebo 9.9.), vyberte si.

        Co se mista tyce, mozna bychom mohli zase zajit do Kostasova KriKri na
        Vinohradech? Varili dobre a byli na nas hodni. Kdyby nahodou ne, jeste
        muzu nabidnout jiz take znamy sousedsky pivovar U Bansethu v Nuslich
        nebo U dvou hrabalu na Zizkove.

        Martin

        Dne 3.9.2010 15:15, Radek napsal(a):

        > Kdy a kde je ted v zari hospoda?
        >
        > Radek Pletka

      • Pavel
        Message 3 of 7 , Sep 5, 2010
          Zdravím,

          já jsem pro ctvrtek, KriKri.

          Tesim se
          Pavel

          --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Radek" <czechtranslation@...> wrote:

          > Kdy a kde je ted v zari hospoda?
          >

          > Radek Pletka

        • Alena Rysková 2e
          Message 4 of 7 , Sep 5, 2010
            Pekny nedelni vecer,
            ja jsem tez pro ctvrtek a kdybych si mohla vybrat, tak ty Hrabaly, v Krikri uz jsem byla.
            Alena

            Message 5 of 7 , Sep 5, 2010
              Diky, ja muzu obe data, a neujmul jsem se, protoze jsem v Letnanech a tam byste se vsichni bali, protoze tam syslove davaji dobrou noc (usmev)

              Radek

              --- In Czechlist@yahoogroups.com, Martin Janda begin_of_the_skype_highlighting     end_of_the_skype_highlighting <mjanda@...> wrote:

> [...]
              > Vinohradech? Varili dobre a byli na nas hodni. Kdyby nahodou ne, jeste
              > muzu nabidnout jiz take znamy sousedsky pivovar U Bansethu v Nuslich

            • Kostas
              Message 6 of 7 , Sep 5, 2010
                Pokud si vzpomínam, U dvou hrabalu se mi tedy vubec nelibilo prostredi, tak trosku pajzl, a myslim, ze se tak vyjadrilo i vice lidi, jestli se nejak nepletu, je to uz par let.

                K.

                Message 7 of 7 , Sep 6, 2010
                  OK, takze mi z toho vychazi ctvrtek a Krikri. Zarezervoval jsem ho na
                  sedmou hodinu vecerni - dejte kdyz tak vedet, kdo dorazite, aby nam
                  mohli nachystat nejaky primereny stul. Staci offlist.

                  Martin