RE: [Czechlist] August pub thing?

    Message 1 of 12 , Aug 3, 2010
      vskutu? to opravdu pomuze

      sarka

      -------Original Message-------

      From: Ing. Ji�� Kl�ma
      Date: 3.8.2010 22:59:56
      To: Czechlist@yahoogroups.com
      Subject: RE: [Czechlist] August pub thing?

      I can come either day. Does it help to decide?

      Jirka

      _____

      From: Liz Spacilova
      Date: 3.8.2010 21:02:38
      To: Czechlist@yahoogroups.com <mailto:Czechlist%40yahoogroups.com>
      Subject: [Czechlist] August pub thing?

      Hi,

      Though the weather outside is frightful, it is the first Tuesday of the
      month and I'm wondering if there are plans to go out to the pub? August is
      the only month of the year I can make it, so I wouldn't want to miss
      anything :)

      Cheers

      Liz

    • Pavel
      Message 2 of 12 , Aug 4, 2010
        Hi,

        Thursday is okay for me.
        Thanks for the invitation!

        Cheers
        Pavel

        --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Sarka Rubkova" <rubkova@...> wrote:

        > Hi all,
        > I would like to invite you to August pub to our garden, it can be either
        > Tuesday or thursday next week. Majority wins.
        >
        > sarka

      • Ing. Jiří Klíma
        Message 3 of 12 , Aug 4, 2010
          Tim jsem chtel naznacit, ze nejsem potizista a ze se podridim :)
          Aho Jirka

          From: Ing. Jiří Klíma

          Date: 3.8.2010 22:59:56

          To: Czechlist@yahoogroups.com

          Message 4 of 12 , Aug 4, 2010
            Ahoj Sarko,
            rada prijdu, pokud to bude ctvrtek. Zdravim vsechny!
            Alena

            Message 5 of 12 , Aug 4, 2010
              Great! My friend Kevin and I will see you all on Thursday, then! We'll bring something for the grill and some wine.

              - Liz

              Message 6 of 12 , Aug 4, 2010
                Tak�e srpnov� hospoda se kon� 12. srpna v n�s na zahrade. Pro ty, kteri tu
                jeste nebyli, adresa je Sibeliova 23, Praha 6. Jezd� sem tramvaje 18 a 1,
                stanice Stresovick�, kde vystoup�te, p�jdete 100 po sm�ru tramvaje, kterou
                jste p�ijeli, zahnete prvn� doleva na konec ulice a je to hned proti v�m:
                rohov� b�l� koncov� �adov� d�m porostl� b�ectanem. Vejdete do zahr�dky, zase
                zav�ete vr�tka (!!)d�te se doleva po cesti�ce z dlazen�ch kostek, sejdete 3
                schudky a zahnete za roh okolo domu a jste tam...

                Sarka

                Message 7 of 12 , Aug 7, 2010
                  I will try to come as well.

                  K.

                  --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Sarka Rubkova" <rubkova@...> wrote:

                  > Takže srpnová hospoda se koná 12. srpna v nás na zahrade. Pro ty, kteri tu
                  > jeste nebyli, adresa je Sibeliova 23, Praha 6. Jezdí sem tramvaje 18 a 1,
                  > stanice Stresovická, kde vystoupíte, pùjdete 100 po smìru tramvaje, kterou
                  > jste pøijeli, zahnete první doleva na konec ulice a je to hned proti vám:
                  > rohový bílý koncový øadový dùm porostlý bøectanem. Vejdete do zahrádky, zase
                  > zavøete vrátka (!!)dáte se doleva po cestièce z dlazeních kostek, sejdete 3
                  > schudky a zahnete za roh okolo domu a jste tam...

> [...]
                • Kostas
                  Message 8 of 12 , Aug 10, 2010
                    A co bychom tam sebou mìli vzít?

                    K.

                    Message 9 of 12 , Aug 10, 2010
                      Vzhledem k četným dotazům ještě upřesňuji.
                      Zahradní hospoda se koná i za špatného počasí.

                      Bude se grilovat, tak jestli máte nějakou specialitku, případně jiné
                      laskominy, sem s nimi. Jinak vezměte, co rádi pijete, ono se to vstřebá.
                      Nějaké víno, pivo a pochutiny do začátku budou místní, a pokud vím Liz taky
                      slibovala něco na gril, a pak uvidíme.

                      Hlavně však přineste sebe! A nabízím koupání v bazénku, tak plavky s sebou..
                      Pokud se vám nic nestihnete koupit, udělat a pod., nevadí, máme to takovou
                      malou krabičku, a již staří Féničané......atd., atd.

                      Sarka