Re: [Czechlist] Term: En-CS (user departments)

    Message 1 of 4 , Aug 2, 2010
      Nazdar Iveto,

      Proc "user" by melo vyplyvat z sirsich souvislosti. Nejde o software?

      Podle me je "user departments" mineno stejne jako "user's departments".
      Pokud jde o software, tak proste oddeleni, kde se vyskytuje uzivatele nebo
      vyskytuji uzivatele dotycneho programoveho vybaveni. Vysledky hledani na
      webu tento vyznam celkem slusne potvrzuji. Klidne asi "oddeleni s
      uzivateli"...

    • Prekladatelsky servis
      Message 2 of 4 , Aug 2, 2010
        Bohuzel tam zadne dalsi souvislosti nejsou, takze z prekladaneho textu to nepoznam. Kdyz se ale ptas na ten software, zkoumala jsem na internetu, cim se ta firma vlastne zabyva (protoze o tom neni v textu ani naznak), a zjistila jsem, ze patri mezi firmy opravnene vyrabet vyrobky spolecnosti Symantec, takze by to mohlo byt, jak pises. Snad.

        Iveta